Yoon Eunhye ~~ Dadluluk bu kızın adı …

20080225_yooneunhye1

İsim: Yoon Eunhye

Korece isminin manası: Zerafet,güzellik,yarar

Meslek: Aktris, model ve şarkıcı

Doğum Tarihi: 03.10.1984 ( Kız benden bir yaş küçükmüş.Şu duruma bakın, o meşhur olsun bende onun profilini yazayım buraya..Seviyoruz ama kendisini, o cümlelerin altında yatan gizli kıskançlık gerçek değil, yanlış anlaşılmasın..)

Doğum Yeri: Güney Kore

Kan grubu: 0

Okul kariyeri: Joong Kyung Lisesi; Kyung Hee Cyber Üniversitesi , 02/24/07 tarihinde Turizm Yönetim gibi bir şeyden mezun olmuş..

Aile durumu: Anne ve babası, kendisi en büyük çocuk, bir de kendisinden küçük bir erkek kardeşi varmış..

Hobiler: Film izlemek, mektup yazmak, fotoğraf çekmek,resim çizmek ve yemek yapmak..( resim çizmek haricinde diğer konularda ne kadar da çok benziyoruz aslında 🙂

En sevdiği renk: Pembe

Boy:1.69 cm

Kilo:48 kg

Takma isimleri: Baston, uyur konuşur, savaşçı kız..( şeklinde isimleri varmış, bende çok şaşırdım )

En sevdiği yiyecekler: Dondurma, pizza, süt, çilek,muz,kiraz ve et..

Kişiliği: Siteler canı yakın ve sade bir kişiliği olduğundan bahsediyor, zaten gülümsemesinden beli, hemencecik kanımız kaynadı ona..

Din: Hıristiyan

Kendisinde en çok sevdiği şey gözleriymiş..

En kıymetli eşyaları: Günlüğü ve cep telefonu..

İdeal erkek tipi: Tatlı, iyi huylu bir de yakışıklı makbul olur demiş..Hemen aklıma Coffe Princee’deki rol arkadaşı Gong Yoo geldi nedense, bence tam istediği gibi ama bu adamın o kadar çok seveni var ki, kolay kolay onu bırakmazlar..(buna kardeşim de dahil : )

Kariyer hedefleri arasında: Bir çok televizyon yapımında ve magazinde boy göstermek varmış.Bizce de, bol bol görünsün, bizde onu bol bol izleyelim.

Eğer şarkıcı olmasaydı ne olacağı sorulduğunda; sıradan bir öğrenci olurdum diye cevap vermiş..

Dramalar:

· Goong …. Bu dizi ile kendisini tanımış, orada Kore camiasına adım atmış ve daha sonra kimdir bu kız diyerek sağa sola bakınmıştık.Hatta dizinin hatrına mangasını bile okumuştum, şimdi “ne deli günlerdi bee” diyorum..

· Vineyard Man

· Coffee Prince ….. Son demde izlediğim ve hala etkisinden kurtulamadığım yegane dizidir.Burada hanım kızımız o kadar tatlı bir oyunculuk sergiliyor ki her bir kareyi durdurup baştan izlememek için kendinizle savaşıyorsunuz.Sanki 17’sinde ergen veledi gibi dolanıyor ortada; milleti kendine bu haliyle aşık ediyor.Süper bir oyunculuk sergilemiş, güzelliğinin yanında burada ayrı bir takdir ettik onu..

Filmleri:

· Escaping Charisma …. Filmde kim oynuyordur diye bakmadan izlemiştim ve kızımızı ilk gördüğüm an “aaa” diyerek başlayan ünlemlerim “ne güzel oynamış” diyen cümlelerime dönüşmüştü.Benim için çok hoş bir süprizdi, birden bire karşımda okulun en karizma çocuğunu dövmek için kovalarken duruyordu..Ne güzel filmdi, bahsetmemiştim belki bu entry’den sonra konuşurum biraz..

Seviyorum bu kızı.Ve itiraf ediyorum Düşlerimin Prensi’nde o kadar kanım kaynamamıştı, hatta biraz gıcık bile olmuş olabilirim ama Coffe Princee’de yelkenleri suya indirmekle kalmayıp, bütün iconlarını toplayıp bir yerde sevgimi böyle dillendirmiş oldum..

Reklamlar

9 thoughts on “Yoon Eunhye ~~ Dadluluk bu kızın adı …

  1. HAYRANIYIM BU KIZIN!Yine çoook güzel bir biçimde sayıtlara aktarmışsınız düşüncelerinizi…Övmeden edemiycem…Ben bu tatlı bu şeker kızın hayranlığını, DÜŞLERİMİN PRENSESİ DE kaptım…Sonrada COFFE PRİNCE DE bu hayranlık bilinmeyen gök delen tepelerine ulaştı…Hem bu kız bir de KORE i sevdirdi bana…Gitme isteğiyle yanıp tutuşuyorum…Ama nerde…neyse ne kadar uğraşsamda yapamıyorum bir türlü…Anlatamıyorum…HOŞÇAKALIN!…

  2. bu kız gercekten cok yeteneklı ya….bu kadar sevımlılık ve rol kabılıyetı az bulunur…ben coffee prınce ten sonra,’ the man of the veınyard’ dıye bır dızısını ızledım kı;hepten vuruldum bu kıza…zaten dızıdekı karakterı de sırın otesı bırsey;ınsan ızlerken hayran oluyorr…ıfadesı ,ses tonu,gercekten de baslıkta yazdığın gıbı;tatlılık bu kızın kanında var…:))))sevmekten gerı tutamıyoruz velhasıl kendımizi:)

  3. Yoo Eun Hee The Vineyard Man dizisi ile ödül aldı. Ben izledim hatta yorumlamıştım bir ara. Ofori de izleyecekti güya neredeee . 😛

  4. @ nisa

    Tam o diziden la fea blogunda bahsetmişti diyecektim ki, altta ki yorumla başımı eğmem bir oldu..Nisa o yorumu da ayrıca okumanı tavsiye ederim, çok güzel bir yazıdır..

    @ la fea

    Affet beni arkadaşım, ama hala izleyebilmiş değilim; nasip kısmet diyorum suruyorum..

  5. bu bilgilern grçekten doğrumu çk mrk ediyorum ltfen cvp verin 🙂

  6. @ sakarof

    Çevirdiğim sitede vardı zamanında, onların bilgileri doğruysa o zaman benim verdiklerim de doğrudur.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s