Im Soo Jung ~~ Bebek yüzlü :)

limsoojung_bazaar_071002_02

İsim: 임수정 / Im Soo Jung (Im Su Jeong)

Bilinen ismi: Lim Soo Jung

Takma ismi: Bebek yüz (Aslında çok da güzel yakışmış bu isim ona, kaç yaşında olmasına rağmen şu surat ifadesine bir bakın, çocuk gibi..)

Meslek : Aktris ve model

Doğum Tarihi: 11.07.1980

Doğum Yeri: Seul / Güney Kore

Boy: 1.67 cm

Kilo: 45 kg. ( şu kiloya bakıp da imrenmemek elde değil, hatta içimden “eneee” demeden duramadım)

Kan Grubu: A

Aile durumu: Kendisinden küçük bir erke kardeşi var..

Eğitim Durumu: Suwon University

Hobileri: Müzik ve resim çizmek

Yetenekleri: Dans etmek ve piyano çalmak (Valla sanat konusunda yürüyen yetenek olduğunu gösterdi..)

TV Serileri:

· I’m Sorry I Love You (KBS, 2004) ……… Bu dizi ile kendisini keşfedip, bağrımıza basmış, onula ağlamış ancak üstlendiği rol gereği bir türlü onunla gülememiştik.

· School 4 (KBS, 2001)

Filmleri

· Happiness (2007) …… Geçen haftalarda izlemiştim bu filmi, zaten biraz bahsetmiştim.Ama kızımız burada ayrı bir güzeldi, yine insanı ağlatma kapasitesini sonuna kadar kullanmış tabi, yine de hakkını teslim edelim güzel bir filmdi.

· I’m a Cyborg, but it’s Ok (2006) …… Kafamı çevirdiğim her yerde bu filmden bahsediliyor, çok sık denk geliyorum ama bir türlü oturup izleyemedim, elim gitmiyor bir türlü ama film hakkında çok güzel yorumlar dönüyor ortada.Artık inşallah yakın zamanda izler, bahsederim.

· Lump of Sugar (2006)

· Sad Movie (2005) …İzleyeni çok ağlatıyormuş, adı üstünde üzgün bir film ama daha izlemeye cesaret edemedim, bugünlerde biraz gülmek istiyorum.

· …ing (2003) …Çok güzel bir aşk hikayesiymiş, ama yine sıklıkla denk gelmemize rağmen oturup izlemedim.Basiretim bağlanıyor belki de; bugünlerde içimden bir şeyler izlemek gelmiyor. (Bende en güzel filmleri atlamışım hep..)

· A Tale of Two Sisters (2003) …Burada kız kardeşlerin tekini bizim kızın oynadığını fark edememiş ve yine kız kardeşimin göstermesiyle öğrenmiştim.Bu konularda ne kadar kör olduğum bir daha ortaya çıkıyor.Çok güzel bir film, benim gibi korkak olmayanlara tabi..

· The Romantic President (2002) … İzledim izlemesine ama bizim kızın hangi rolde olduğunu hatırlayamıyorum bir türlü, körlüğüm üstümdeymiş yine.Bakan körlere en güzel örnek olarak; bu film için kör bir yorum; “çok eğlenceliydi”..Ve sanırım daha önce bahsetmiştim bu filmden.Şimdi baktım, başkanın kızını oynuyormuş..

10 thoughts on “Im Soo Jung ~~ Bebek yüzlü :)

  1. bu bizim dizideki song eun chea mı ?inanamıyorum!Fotoğraftan tanıyamadım gerçekten çok farklı çıkmış;yazıyı okurken farkkettim!hımmm…Bence Oforicim dizi değil filmcilerdensin baksana hepsini silip süpürmüşsün…(bu gün şaşkınlık üstümde gezinip duruyo)

  2. Resmi gerçekten de çok “kadınsı” çıkmış.Zaten resmi kardeşim göndermişti, o zaman ben de inanmamıştım ona, sonra şöyle yakından baktım bir kaç dakika ancak inandım : )

  3. hakikaten ben de inanamadım, her haliyle güzel ama yaa 🙂
    onun i’m sorry i love you’daki hallerine bayılmıştım, böyle yanaklarını sıkasım gelmişti, çok masum 🙂
    bi de tabi o ağladı ben ağladım, ah ah 😦

    (daha yeni yeni kendime geliyorum, anca yorum yazdım, gerçek hayata dönücem yakında 🙂 )

  4. @ ruzigar

    Ben bu resmini gördüğümde; altta onun ismi yazsa da hiç inandıramadım kendimi.Hatta hala inanmıyorum, o nasıl bir pozdur öyle diyerek.Kendisi bizim gözümüzde bir sevgi pötürcüğü, başka türlü hayal etmemize imkan yok..

  5. I’m Sorry I Love You, Happiness, …ing , I’m a Cyborg, but it’s Ok, Sad Movie ve A Tale of Two Sisters’da izledim.En sevdiğim 3-4 koreli aktristten biridir.Yine en sevdiğim Koreli aktörlerle rol aldıgı icin kıskanclıkla karşık saygı duyarım

    Hatta A Tale of Two Sisters’da Sertap Erener’in “here i am”i fragman müziği olarak kullanıldıgı icin daha bizden gelir bu film:D

  6. @ esma

    Hangi diziyi, bahsettiğin bu hanım kızımızın oynadığı I’m Sorry I Love You ise; evet bayılıyorum o diziye 🙂

  7. @ sema

    Bende çok severim kendisini; bu fotosunu gördüğümde şok olmuştum; “nasıl yani” diye, hiç benzetememiştim..Ama kadın güzel Allah için..Bu arada filmin fragmanında Sertap Erener’in müziğini kullandıklarını hiç bilmiyordum, çok şaşırdım valla, birde az buçuk izlemişliğim var filmi ama hiç bilmiyordum..

  8. bebek yüzlü ve de şehla gözlü!
    masumiyet müzesinin taş bebesi mübarek…
    MiSa’yı izliyorum şimdi de, oğlanın kıza yemek yedirdiği sahnede bu da arka tarafta oturmuş farkında olmadan kızın hareketlerini taklit ediyo ya… bittim o sahneye o nası bi şirinlik nası bi saflıktır yaa.. i’m a cyborg but that’s ok’de de filmin görselliğiyle beraber en çok hoşuma giden yanı o olmuştu çok başarılıydı bence…hele makinelerle konuşamadığı için sinirden köpürüp rain’e düşman olduğunda… o bakışlarla beni bile korkuttu:)
    ve evet yaşını hiç göstermiyo 7-8 yaş genç duruyo bence.. fotoğraf da bol makyaj ve ışık oyunlarıyla sanırım böyle olmuş. niye şirin tipleri seksi olmaya zorlarlar anlamam gerçi böyle de başka güzel ve farklı tabi o halini de görmek lazım sanırım…

  9. Demin okudugum bir haberi dogrulamayın ,bana yalnış diyin, ne olur:( bu bebek yüz hayallerimin prensi Gong yoo nun sevgılısımı hayır olsun ne olur oyle bırsey olmasın :((

Bir Cevap Yazın

