Someone Special – Aneun yeoja…

someone_special_movie_poster

Uzun zaman önce bölük pörçük izlemiştim bu filmi.Bölük pörçük olmasının sebebi sahneleri atlamam falan değil, sadece izlerken gereğinden fazla rahatsız edilmiş olmamdı.Sabah başladığım bir filmi akşam bitirebiliyorsam, ne demek istediğimi anlamış olursunuz.Ama şimdi dönüp düşünüyorum da, bu film için aklıma hala güzel şeyler geliyor, izlerken beni mutlu eden bir şeyler..

Filmimiz bir beysbol oyuncusunun kız arkadaşı ile çıktığı yürüyüşle başlıyor.Tam kıza önemli şeyler anlatacakken kız tarafından terk ediliyor, üstüne bir de burnu kanamaya başlıyor.Son zamanlardaki bu kanamaların nedenini öğrenmek için doktora gittiğindeyse bugünün hayatının en kötü günü olduğu kanısına varıyor, vücudunda tümör olduğunu ve yakın zamanda öleceği söyleniyor kendisine.Bu hayatta tek başınayken, anne ve babası ölmüş, bir sevdiği bile yok, yakında ölecek, aşk nedir bilememiş, daha genç yaşta bunlar başına gelince son zaman günlerini belki de aşkı bulmak ümidiyle geçirmeye başlıyor..

Madem öleceğim diyor; bankaya gidip evini dayanak göstererek kredi alıyor; artık beysbol oynarken pek de kurallara uymuyor, canı ne isterse onu yapmaya çalışıyor.Bir gece evine giren hırsıza aldığı paradan yüklü bir miktar veriyor ve sonraki gün polisin onu hırsızlık ve cinayet için aradığını öğreniyor.Bütün bu karmaşanın içinde; o hiç yaşamadığı aşk tam da burnunun dibinde, evinin 20 ur adım ötesinde bir evde ortaya çıkıyor.Aslında kız açısından yeni olmayan bu aşk-öyle k kız onu lise yıllarından beri tanıyor- ana karakterimiz için zorr günlerin hoş sürprizi oluyor..

Bunca zaman boyunca aşkı tatmadığını düşünen adam, aslında bu yıllar boyunca hep sevildiğini, sırf ona yakın olmak için kızın elinden geleni yaptığını öğreniyor.Romantik bir film, ama içindeki komediyi de inkar edemem.Asla bir dram havası sezmiyorsunuz; iki dakika üzüleyim şurada demenize bile izin vermiyorlar.Sonu için buna bel bağladığınızda ise hoş bir sürpriz bekliyor sizi..Öyle yeri yerinden oynatacak bir film değil ama kendi çapında izleyen hoş vakit geçirten, mutlu eden güzel bir yapım..Beğenerek izlenecek bu film için, buraya tıklayıp izleyebilirsiniz..

3 comments

  1. ımmmm… güzele benziyor.(bende hep böyle diyorum)ama izleme vaktim olmuyor,ben bahsız bir insanım(bunuda çok derim)hem ben komedileride çok severim…of of…

  2. bu fılm gercekten guzel….ızledığımde ekranın onunden garıp hıslerle kalkmıstım ve ne oldu sımdı dıye kendı kendıme sormustum..esas kız gercekten hıslerını ıyı yansıtmıs..kı ben cocuğun o soğuk ve ılgısız ıfadesını pek sevmesem de;rolune cuk oturduğunu dusunuyorum…fılmde ıslenen sevgı;gercekten cok naıf…oforı nın dedığı gıbı;fılm ıcınde ağır bır dram havası hıssedecek yerde;garıp bır ruh halınde kalıyorsunuz…vesselam;guzel fılm. cok ılık ve sade…

  3. @ nisa

    Yorumuna aynen katılıyorum, temiz bir film çekmek istemiş ve de bunu başarmışlar..Kızın çocuğa karşı hissettiği o sevgi, çocuğun boşluktaki halleri ve filmin sonları derken iddası olmayan bu film, yeri göğü inletti bence..

Bir Cevap Yazın

