Gong Yoo ~~ En güzel gülen adam :)

02-10-200709

Adı: Gong Yoo (Kong Yoo)Gerçek adı: 공지철 / Gong Ji Cheol (Kong Ji Chul)

Meslek: Aktör

Doğum Tarihi: 10.07.1979 ( kendisi şu an 29 yaşındadır)

Doğum Yeri: Güney Kore

Boy: 1.84 cm

Kilo: 74 kg

Kan Grubu: A

Medeni durumu: Bekar

Eğitim durumu: Kyung Hee University

İyi olduğu alanlar: İngilizce konuşmak, basketbol ve şarkı söylemek

Hobileri: Film izlemek, Basketbol oynamak, egzersiz yapmak..( öyle yazmış siteler ben yalancısıyım)

Favori müzikler türü: R&B and Hip-Hop (R&B nedir bende bilmiyorum)

Ailesi; Anne ve babası, ablası ve evin en küçük çocuğu olarak kendisi

Dini durumu: Katolik (Gerçi bizi alakadar etmez ama bilgi bilgidir)

TV Show’ları;

· The 1st Shop of Coffee Prince (MBC, 2007) —– Bir tek bunu izledim..

· One Fine Day (MBC, 2006)

· Hello My Teacher (SBS, 2005) —- Bunu çok merak ediyorum, artık kısmet ne zamansa..

· Screen (SBS, 2003)

· 20 Years (SBS, 2003)

· Hard Love (KBS, 2002)

· When Ever (KBS, 2002)

· School 4 (KBS, 2001)

Filmleri;

· Ryu ga Gotoku / Like a Dragon (2007)

· She’s on Duty (2005)

· S Diary (2004) —- Merak ediyorum ama şimdilik uzak duruyorum..

· Superstar Mr. Gam / Mr. Gam’s Victory (2004)

· Spy Girl (2004)

· My Tutor Friend (2003) —- İzledim ama o zamanlarda bu adamı tanımıyordum çıkaramadım bile, sonradan kardeşim söyledi kendimden utandım ben nasıl anlamadım diye.Ama çok genç burada, tanımamam normal bence …

Kendisi şu an askerlik vazifesini yerine getirmektedir, wikipedia verilerine göre 2009’un Aralık 8’inde yuvasına geri dönecektir.Askerdeyken de hayranlarına bir radyo programı yapmaktadır –öyle bir askerlik işte- Programın adı; ‘20:00hr Gong Yoo Waiting For’, aynı anda netten online veriliyormuş.Kendisini seviyoruz ve buralardan bile askerden dönüşünü bekliyoruz..

Reklamlar

143 comments

  1. aaaaaaaaa…coffe prince yok…eğer unuttuysan ekle herhangi bir nedeni varsa söyle

  2. Külkedisi zaten eklemiştim; “The 1st Shop of Coffee Prince (MBC, 2007)” şeklinde geçiyor orjinal ismi : ), hem onu nasıl unuturum..

  3. aaaaaaaa…inanmıyorum benim dikkatimden kaçmış…insanın aklında çok şey olunca bazı şeyleri gözü görmüyo…(hala şaşkınlıktayım)teşekkürler byby

  4. coffee prince’te de çok güzel şarkı söyler eun chan’a sabah sabah 😀

  5. @ruzigar

    Ya ne zaman coffe princee’e bir yorum gelse içimde bu diziye karşı “sevgim” kabarıyor.Gong Yoo’nun sesidir, gülüşüdür geliyor gözlerimin önüne.Ne tatlı bir diziydi ya; tabi bu adam orada oynamasa bu etkiyi yaratır mıydı bilemem..

  6. 😀 aynısı olmazdı herhalde, ilk düşlerimin prensiyle tanıştım kore dizileriyle ama coffee prince daha güzeldi, Gong Yoo mu sebep oldu buna acaba 😀

  7. Ben kesinlikle adamın kendisine bağlıyorum.Evet konu çok güzel, çok güzel ilerletmişler bölümleri, sıkmadılar hiç ama Gong Yoo olmasaydı; yani ne bileyim bir kere o gülüşü olmasaydı, insan aynı tadı alamazdı kesinlikle.Bu adamı “sevmemek” elde değil valla; gülüşü yetiyor insanı eritmek için..

  8. Bence de bu adamı sevmemek elde değil. Çok şeker, çok güzel gülüyor. Çok güzel oynuyor. Bir de asker canım benim ya :))) Keşke Korece bilseydim radyo programı dinlerdim. Bu adamları gördükçe diyorum ki Osmanlı Padişahı gibi olsam haremim olsa ha ha ha ne iyi olurdu değil mi?

  9. @ La Fea

    Kore’nin en güzel gülen adamı ünvanını verseler, yine de az gelir gibi geliyor.Gong Yoo sevdası ayrı bir şey gerçekten:)

  10. Hepsi senin kabahatin biliyorsun değil mi? Beni bu sevdaya bulaştırmayacaktın :)) Goong Yoo aka -my new love- 😛 ikonlarını sana göndereceğim :))

  11. @ La Fea

    Heheheh..Aslında ben de masumum, bu işlerle hiç ilgim yoktu.Bendeki kardeş ve kuzen kapasitesi beni bu işlere sürükledi.Coffee Prince’i kaç kere izledim bilemem; 3 ayrı kuzenle 3 defa izlenince insan ister istemez bu adamın gülüşüne, bakışına hayran oluyor.Yok ki bizde böyle tatlıları, sahiplenelim hemen.Bir de düşünsene bu evlenmeye kalkıyormuş; evleneceği kişiyi değerlendiriken kırk yılllık kaynanalardan beter oluruz:))

  12. Kadınlarda el ve ayaklara çok dikkat edermiş. Çünkü annesinin ayakları ve elleri çok bakımlıymılş her zaman ama daha çok ayak fetişisti olduğu söyleniyor. Bilemem artık. Ben Goong u gamzeli gangsterden daha çok sevdim. Hatta seviyorum ulennnnn diye bağırmak istiyorum ha ha ha ha ha :))

  13. @ La fea

    Bak bu bilgileri ilk defa duyuyorum; ee herkesin bir takıntısı vardır ama ben buna gelemem.( ayy sanki adam peşimde koşuyor da..) Burada seni tutan yok valla, istediğin kadar bağır, diğerinin hoş bir yüzü ve gamzesi var ama kimse Gong Yoo gibi bakamaz, gülemez ve de sevemez kardeşim.Sabah sabah coştuk valla, artık bizi kim tutar bilemem 🙂 Hele bir gelsin askerden bakalım, dört gözle bekliyoruz yollarını..

  14. Neden gelemezsin? :)) ben ayaklardan kaybediyorum üzüldüm olsun ama buluruz bir yolunu :)) kesinlikle katılıyorum öbürü pek cool yakışıklı falan ama Goong bir başka. Artık soranlara asker yolu gözlüyorum derim. Bana Jaime Camil’i bile unutturdu desem yeridir. 🙂

  15. Bu arada senden Last Scandal incelemesi bekliyorum en kısa zamanda 🙂

  16. @ La Fea

    Zamanında bende Jamie’e vurulan insanlar arasındaydım, ama aradan zaman geçince, insanoğlu unutuyor işte.Bugün başka bir diziyi tanıtacağım -onu bitirdim dün gece-, ama Last Scandal’a bu akşam başlamayı düşünüyorum, onu da bitirip öyle yazarım..( çok meşgülüz çook) 🙂

  17. Jaime kim diye soracaksın diye düşünmüştüm 🙂 açıkçası ben hala vurgunum kocaman egosuna rağmen seviyorum ben onu her ay soru gönderiyorum Ispanyol Fan Clubu aracılığıyla soru-cevap seansı yapıyor her ay. Yakında ben de Fan Club açacağım ama Goond Yoo başka bir şey. Gülüşü yüreğimi ısıtıyor. Bir de ben karakterine benzediğini düşünüyorum nedense. Tamamen aynı olamaz tabii ama yine de bende samimi biri izlenimi uyandırıyor. Bu arada Coffe Prince nereden indirebilirim bir fikrin var mı? Artı fan club deyince aklıma geldi bir Goong You fan clubı açsak mı? Bu adamın fan e maili falan yok mu? Nasıl ulaşırız kendisine acep.

  18. @ La Fea

    Jaime’yi bilmez olur muyum hiç; Çirkin Betty Kanal D’de yayınlandığı zamanlarda bakmıştım bu adama; ayıptır söylemesi çok beğenmiştim o zamanlarda.Gong Yoo için dediğin şeye katılıyorum; yani bilemiyorum dışı bu kadar tatlıyken içi de tatlıdır diye düşünüyorum bende.Sıcak, cana yakın bir kişiliği varmış gibi geliyor; veya senle ben kafamızda öyle görüp öyle seviyoruz kendisini.

    Kardeşim Coffe Princee’i indirip postayle göndermişti bana; bende elimdeki bölümlerden izlemiştim.Ama indirme işleriyle o ilgilendiği için pek bilemiyorum; torrenti vardır muhakkak.

    http://isohunt.com/torrents/Coffee+Prince?ihs1=6&iho1=a&iht=-1&ihp=2

    Bu adreste torrenti var, ama kardeşime de muhakka sorarım; onun indirdiği adresi yazarım buraya..

  19. Dosyalar çok büyük gözüm korktu. Ben de Ares var başka bir paylaşım programı yok yüklemem gerekir mi?

  20. @ La Fea

    Valla ben dizi/film indirme işlerine hiç bulaşmadım; bu işin erbabı kardeşimdir.Ona sorardım ama bu akşam yurtta kalmıyor, bilgisayarı yanında değil.Ama benim bildiğim kadarıyla kendisi torrent programı kurduktan sonra; torrent sitelerinden indiriyordu.Torrent’in güzeliği; bilgisayarını kapatsan bile tekrar açtığında kaldığın yerden indirmeye devam ediyor.”Kore filmlerini izleme yolları” diye bir başlık var blogda, orda benim ricam üzerine indirme yollarını, indirmede sıklıkla kullanılan siteleri anlatmıştı, belki orası sana yardımcı olabilir..Olmazsa yarın kardeşime sorarım, o yol gösterir bize : )

  21. Orayı okudum canım çok sağol ama ben ekstra program indirmek istemiyorum. Mecbursam indiririm elbette de. Ya ben feci şekilde ulaşmak istiyorum bu şirinlik abidesine askere mektup mu yollasak :)) Ciddiyim. Ay çok mu abarttım. Ben bir kendime geleyim iyisi mi. Hyun Kul la avunuruz olmazsa ne yapalım dünyanın sonu değil 🙂

  22. La Fea,

    http://www.avistaz.com/comedy-movies/2007/the-1st-shop-of-coffee-prince-2007-korean.html
    bu adreste bölümleri tıklayınca aviztaza bağlanıyo, oradan ares’le indirebilirsin, ingilizce altyazı da var sanırım ama üyelik istiyo

    ayrıca,
    http://www.d-addicts.com/forum/viewtopic_57611.htm
    buradan da indirebilirsin yalnız altyazıyı ayrıca indirmen lazım o da burda :
    http://www.d-addicts.com/forum/viewtopic_50467.htm

    hmm bi link daha buldum ama altyazı var mı yok mu anlayamadım 🙂

    http://isohunt.com/torrent_details/32766679/prince?tab=summary

  23. @ La Fea

    Süpersin ne diyeyim; azmettin indirmek için bütün yolları buldun; gong yoo sevgisinin sınır tanımadığını göstermiş oldun : ) Bu arada verdiğin linke tıklayınca benden üyelik girişi istiyor, bakamadım yani linke.Ama içinde ne olduğunu baya da merak ettim söyleyeyim..

  24. Rüzgar linklerini yeni gördüm çok teşekkür ederim. Ofori teşekkür ederim ben biraz geç keşfettim kendisini ama ne derle geç olsun da güç olmasın :)) Siteye üye olursan Goong’un askerlik resimlerini görebilirsin. Benimde dilimde bir şarı ‘ Gel teskere, gel teskere bitsin bu hasret’ Şafak kaç sayamıyorum bile o kadar çok :)) Resimleri senin için İmage Shacka yükledim.

  25. @ La Fea

    Aynı duygular içindeyiz; adamın gülüşüne nasıl takıldıysak artıl yolunu da gözler olduk.Siteye şimdi üye oluyorum, hemen bakıyorum..

  26. şimdi girdim baktım, aslında hangisine bakacağımı şaşırdım desem daha doğru olur; resmen resim cenneti, çok teşekkürler:)))

  27. Goong Yoo için dizifilmde başlık açtım. Değerli katılımlarınızı bekliyorum 🙂

  28. Rüyamda Goong Yoo’yu gördüm. Bu iyiye alamet mi dersin? ha ha çok hoş bir rüyaydı ama biraz da manasızdı. Jaime’yi bile görmedim rüyamda daha. Bak sen şu adamın bana yaptığına :))

  29. @ La Fea

    Valla sen o şerefe nail olmuşsun ama ben daha göremedim kendisini; çok kıskandım şimdi seni:)

  30. bi ara kafayı sıyırma noktasına geldim ben bu adam yüzünden, şu an hala deli oluorm ama frenliorm kendimi^^ manyak bişi bu adam yaa, hem sevimli hem karizma, yedi bitirdi basta gong yoo olmak üzere bu kore camiası…

  31. Sevgil Bluecat henüz kafayı sıyırma noktasına gelmedim ama o yolda emin adımlarla ilerliyorum. Rüyama bile girdiğine göre benim de yol yakınken kendimi frenlemem lazım. Çok güzel bir gülüşü var. Ben aslında Latinleri çok beğenirim ama bu Goong Yoo ve Lee Seon Jin ile değişti. Seon’a hayran değilim. Ama bir asyalı olarak çok yakışıklı olduğunu söylemek lazım. Goong Yoo’a gelince seviyorum ulennn :)) diye bağırmak istiyorum. Onun sevimliliği ömre bedel.

  32. Evet kendime dünyanın öbür ucunda yeni rakipler yarattım. Beni tebrik et Ofori 🙂 Zorum neydi bilmem ki. Ne kadar az insan bilirse o kadar iyiydi ama adamın Brezilya’da bile hayranları varMIŞ. Arkadaşım Gong Yoo ile ilgili arama yapanların bloguna giriş yaptığını söyledi. Bir de Gong Yoo yazısı döşenmiş, resimlerle. Sevinsem mi? Üzülsem mi ? bilemedim 😛

  33. @ La Fea

    Ben sana söylemiştim zaten; başkaları da görsün bilsin istiyoruz ama daha sonra adamı sahiplenecekleri hiç aklımıza gelmiyor.Daha dün bilmeyen insan; sonra karşıma “Gong Yoo” diye çıkınca önce sinir olmakla birlikte kendimi bir sukunet havasında buluyorum..Yine de çok kişi bilsin, çok kişi sevsin onu ama kimse bizim gibi “sevemez”.. -bizde kendimizi böyle avutalım artık-

    🙂

  34. Kısa zaman önce bilgisayarımda Doğu Asya dilleri görüntülenemiyordu. Eksikliğini de hissetmedim. Gong Yoo ile ilgili kaynak ararken en azından google translate kullanabileyim diye yana yakıla aradım ve XP CD buldum, yükledim. Gong Yoo acaba dünyanın dört bir tarafında hayranları olduğunu biliyor mu? Bilse ne yapar? Bir yanım onu herkesin sevmesini istiyor, diğer yanın paylaşamam o benim diyor :)) En iyisi senin dediğin gibi, kimse bizim gibi sevemez 🙂

  35. @ lafea

    Kardeşim de aynı dertten şikayetçi; o da Asya dillerini bilgisayarında görüntüleyemiyor, XP CD arıyor sağda solda.Şimdi sen de bahsettin tam üstüne geldi valla..Gong Yoo biliyor mu bilmiyorum ama bilse ne güzel olur; onun adına oturup seviniyoruz gerçekten..Bizden haberi olsa, veya onun seven insanları bilse; o mutlu olur, sırf o mutlu olur diye bizde mutlu oluruz..Ayy iyice kaptırdım kendimi; her yerde onu görüyorum zaten 🙂

  36. Yalnız değilsin Ofori. Yalnız değiliz 😛 Ya ben Coffe Prince’in etkisinden kurtulamıyorum o yüzden başka dizilerini izlemedim Gong Yoo’nun. Valla o bana şöyle kocaman bir gülse çok mutlu olurum 🙂

  37. Bu arada aramızda kalsın 🙂 Facebook grubunda bir Türk hayran var alakalı alakasız yazıyor. Çoğu zaman Türkçe. Kız baya fanatik gibi. Yazılarını okurken gülüyorum.

  38. @ lafea

    Bende bir ara “Hello Teacher” dizisine başlayacaktım, hatta ilk bölümünü izlemiştim ama neden bilmiyorum daha da devam etmedim.Sonra izlerim diye bıraktım ama daha dönemedim.Benim de bugün nedense Coffe Prince izleyesim geldi ama Cd’yi takıp bölüm bulmaya üşendim valla; bu konuda çok tembel oldum ben..

    Gong Yoo hayranlığının sınırı yok herhalde; onu da mazur görmek lazım.. 🙂

  39. Ha ha tembellikte sınır tanımıyorsun ha ha ha 🙂 En sevdiğim bölümleri youtubedan izle iyisimi ben öyle yapıyorum. Hala CD ye kaytetmedim bölümleri. Korkuyorum ya bir şey olursa diye. Mümkün olsa 15 DVD ye falan aktaracağım garanti olsun diye.

  40. @ lafea

    Aslında dediğin en doğrusu; iki saat cd’den bölüm bulup izlemek için uğraşacağıma, youtube her daim elimin altında 🙂 Bende elimdeki Cd’leri kimseye vermeye kıyamıyorum; ya bir şey olursa diye içim içimi yiyor..Kopyaya evet ama ödünç vermeye hayır..

  41. Üşenmedim , beLki boL vaktim vardı, ya da amaçsızdım biLmiyorum neyse ben bu konuda Liste biLe yaptım:D en güzeL güLen değiL de güLenLer demek isterim önceLikLe.Biraz da aktöre göre dizi seçen biri oLarak (evet evet ben kötü şekiLci bir kızım 😀 ) bunu çok düşündüm.SizinLe de payLaşayım madem ;

    Birinci konusunda kararsızım.So Ji Sub hayranLığım ağır basıyor.Ama onun o pis güLüşünü mü , yoksa hüzünLü bakışını mı daha cok seviyorum biLmiyorum ama o kategori dışı.O çok başka bişey ama yine de ekLeyim en beğendiğim haLini;

    Şu araLar favorim Lee Min Ho .Kocaman güLüyor canım benim :p (boys over fLowers’ın etkisinde kaLmış oLarak yazıyor oLabiLirim .hipnoz haLi :p)

    Sonraaaa yeni keşfim Hyun Bin (daha dün bir fiLmde denk geLdim [A miLLionaires first love] )ve asLında güLüşü iLe efsane oLdugunu ögrendim 😀 gamzeLeri iLe anıLıyor kendisi.

    Yine Boys over fLowers iLe tanıdıgım ( ne diziydi yahu , hepsi ayrı şeker) Kim Bum var

  42. @ Sema

    Ne güzel bir sıralama yapmışsın öyle; bütün resimlere hayranlıkla baktım.Benim favorim gülen gözlerle tabi ilk başta Gong Yoo, sonra da gamzeleriyle Hyun Bin..O adamın gamzeleri çok güzel gerçekten; filmde pek dikkatimi çekmemişti ama daha sonra fotolarına bakınca “höhh” diyerek kaldım ekran başında 🙂 – şekilci kızlarız gerçekten-

    Hüzünlü bakışta aynı düşüncelerdeyiz; kimse So Ji Sub’un eline su dökemez bu konuda.Yanlız küçük bir itirafta bulunayım ben o adamın ters bakışlarından çok korkuyorum; hani gerçekten karşımda olsa kalbim güm güm atar; tabi heyecandan değil, korkudan..

    Bi Rain; başta sinir olmuştum ona ama bir gülüşü var ki aramızdaki bütün buzları eritip etrafı su yaptı 🙂 Şeytani ve tatlı bir gülüş, düşündükçe içim ısınıyor valla..Çok süper bir liste, emeğine sağlık.. 🙂

  43. Evet JiSub fena bakar..öfkesini de nefretini de ya da mutLuLuğunu da güzeL ifade eder.İçini görürsün derLer ya öyLe bir adam.Bir kaç yüzü yok.

    +

    BeLki de dişLerinin güzeLLiğinden biLmiyorum fazLaca güzeL güLüşLü aktöre sahip Güney Kore.Uzun zamandır dikkatimi çeken isimLerdi.

    +
    Bi-Rain’in önce a Love to kiLL’i izLedim.”Uvv ne soğuk adam ama çekici “evet evet dedim.CooLdu, sertti ama su götürmezdi cazibesi.Sonra fuLL house’ı izLeyince şaştım kaLdım.Ne büyük oyuncudur yahu.Birbirine taban tabana zıt iki karakter ve ikisine de hayat vermiş.FuLL House’da bir “3 ayı” dansı vardır ki Rain’i düşününce doğrudan o akLıma geLiyor ve yüzümde kocaman bir güLümseme oLuşuyor.Ahh bana da söyLese keşke :p

  44. Sema uzun zamanadır aklımda böyle bir liste yapmak ama ben dünyadan ekleyeceğim sadece Koreden değil. Bana daha fazla ilham verdin sağol varol çok yaşa. Ama sen böyle yaparsan bir Türkiye’de duramayız ki. Direk Güney Koreye gidesim var şu anda hadi diyenin peşine takılırım sorgusuz sualsiz 🙂 Lee Min Hoo’nun son reklam filmini gördünüz mi? Gözlerim yerinden fırladı resmen : )

  45. Ah ne yapayım , birikti artık:.bir iki görmezden geLsende bariz güzeL güLüyorLar.Yazıya dökmeden cok önce kafamda oLuşmuştu bu Liste 😀

    Lee Min Ho’nun en son Dunkin donuts için fotograf cekimini gördüm ama video varsa ekLe Lütfen:D


    Bu sene çok parLadı sayısız rekLam anLaşması varmış.Daha cok göreceğiz gibi.Tabi bu arada nazar değiyor paşama:DKırmızı haLıda nasıL yapıştı yere öyLe:p
    http://www.video75.com/Vn7MjKhutDL/-lee-min-ho-trips-o/

    Hiç de bozmaz istifini, saçını düzeLtir yine

    YaLnız bu haLini gördünüz mü ?

    yeni dizi için faLan sanırım da makyajLı, pek sevmedim :/

  46. @ sema

    Bi-Rain’inin Full House’daki hallerine bende bayılıyorum; çok tatlı gülümsüyor gerçekten; hani büyümüş bir çocuk gibi dolanıyor ortada.Bir süre sonra nasıl da kanımıza işliyor bu adamlar, hala hayretler içinde bakıyorum.Ben pek “şunun çok hayranıyım, mutlaka takip etmeliyim” insanı değildim ama Kore dizilerinden sonra kendimi bu konuda tanıyamaz oldum; ve bu halimden hiç de şikayetçi değilim..O kadar güzel resimler eklemişsin ki, her yorumunu ve koyacağın resimleri heyecan içinde bekleyip açıyorum..

    @ pelin

    Hala izleyeceğim dediğim ama bir türlü izleyemediğim bir dizi Hello Teacher.Beni de Coffe Princee ile kendisine hayran bıraktırdı ve bu hayranlık çok uzun yıllar eksilmeden devam edecek gibi görünüyor.

  47. Lafea

    Ahh yıkıLdım:D Ben onun kaba saba (fazLaca süsLü ve böcekten korkacak kadar cocuksu oLsa da) , hırçın haLLerini sevdim.Yakışmamış makyaj yaa.Neyse kaşLarını çattığı bir fotografını açıp hemen moraLimi düzeLtiyorum:D

    ofori
    Rain her roLe yakısıyor ya.Ama o sevimLi haLLeri akLımda yer etti.Aynen ben de senin gibiysim.HaLa da Güney KoreLi oyuncuLar dışında hayranım diyeceğim, özeLLikLe takip ettiğim kimse yok.Bize benziyorLar ya.

    Ya inanın sizi tanıdıgım icin cok memnunum.Sıkmamak kaydıyL sürekLi yazmak isterim.Hani bişey keşfedersiniz, hevesLe herkese anLatırsın ama herkesden bekLediğiniz tepkiyi görmezsiniz.Ben de izLediğim bir fiLmden/diziden sohbet etmek istiyorum ama ya arkadas konuya iLgisiz oLuyor.Ya dinLese biLe anLattıgım kişiLerden habersiz oLdugu icin havada kaLıyor muhabbet

    Ama sizinLe konuşmak cok güzeL:D Lee Min Ho dediğimde kimse o da kimmiş demiyor.Hiç bir dizisini izLemese biLe hakkında biLgisi oLan insanLarsanız
    (ki çogunuz izLemişsiniz)

    Bu arada ben my girL’e başLadım, cok sevdim ya:DFuLL House havasında, habire atışıyorLar.Ve şu ana kadar fazLa keder yok, boLca güLdüm.Neşem yerinde yani :p

  48. @ sema

    Sıkmak ne demek, ben senin yorumlarını heyecan içinde okuyorum; yorumun geldiğini görünce çok seviniyorum.Her zaman eşzamanlı cevap yazamıyorum ama kusuruma bakma, bugünlerde böyle oluyor maalesef..Bende ilk blog işine başladığımda; şimdi burada konuştuğumuz arkadaşlar hep farklı farklı konulardan denk gelmişlerdi buraya..

    La fea ile Çirkin Betty yazısında tanıştık, ruzigar ile sanırım başka bir dizi muhabbetinde tanıştık; öyle böyle birlikte ilerledik; birimiz izledi, önerdi, link verdi diğerlerimiz onu takip etti derken hiç görüşmesek, birbirimizi tanımasak bile hep ortak beğenirlerde birleştik..Birbirimizin bloguna oturmaya gidiyoruz arada gibi bir şey oldu.Seni de aramızda görmek, o dolu dolu yorumlarını, önerilerini okumak inan çok zevk veriyor bana..

    Benimde gerçek hayatta Kore dizileri/filmleriyle ilgilenen hiç arkadaşım yoktur; bir kardeşim var onunla konuşuruz bu mezvuları o kadar.Ama bir Gong Yoo gülüşü, So Ji Sub bakışı dediğimde nasıl iç titrettiklerini bilen insanlarda burada; aynı dili konuşmak gibisi yok..

    Hadi My Girl’ü bitir, detaylı bir tanıtım isteriz senden, şimdiden siparişimizi verelim 🙂

  49. Ofori blog misafirliği yorumunu çok beğendim 😛 Benimde normal hayatta Asya sineması ya da dizisi seven tanıdığım yok. Hepimizin ortak derdi bu. Bir de burun kıvıran hakir görenler var. Gong Yoo’u paylaşamamak açısından iyi bir şey bu aslında ha ha 🙂

    Sema sıkılmak ne demek. Seni bizden iyi anlayan olamaz 🙂 Oforinin dediği gibi biz birbirimiz görmeden – duymadan ortak beğenilerde buluşup arkadaşlık geliştirdik. Böyle devam ederse kimbilir günün birinde karşılaşırız bir yerlerde hep beraber doya doya Kore dizisiz muhabbeti yaparız yüz yüze. Ben Ofori ile tanışana kadar ne blog okurdum ne blog olayına sıcak bakardım. Sayesinde hem blogcu oldum hem de takipçi.

    Lee Mi Hoo’yu ben çok beğendim o haliyle. Çok farklı ve seksi görünüyor. Normalde de çok şık ve tarz giyiniyor aynı Yoo’m gibi :)) Lee Seo Jin sever misin? Onda da öyle bir çatık kaşlı-sert bakışlı erkek durumu var ha ha

  50. La Fea acıLmadı Link : (
    Rough Cut(movie is movie )güzeLdir, fazLaca da serttir:D JiSub oynuyor ayrıca belirteyim:p

  51. Diğer mesajı sonradan gördüm La Fea 😀

    Tabi ki tanışırız, yani diLerim (: Her gün görüşüyoruz ne güzeL

    Lee Seo Jin ‘i hic izLeme fırsatım oLmadı, ama acaip iLgi gören biri.Nette sürekLi güzeL güLenLerden bahsediLirken ismi geciyor.Yakında tanışırım bir yapımLa:D

  52. konsolosluğun önünde eylem yapıcaz daha lafea hahaha 😀

    sema hoşgeldin aramıza, iyi ki de geldin, çoğalalım yaa, benim de yok gerçek hayatta böyle konuşabildiğim kişiler, bi siz varsınız işte muhabbetin dibine vurduğumuz 😀

    lafea, hımm a bittersweet life var, çok sağlam mafya filmidir, bir de eye for an eye’ı izlemiştim (daha yazısını yazamadım, olsaydı iyi olurdu senin için) ama sanki ocean’s serisine benzediği için senaryo bana çok orjinal gelmemişti ama iyi film 😉
    rough cut tartışılmaz süper film, sonick olduğu için değil sadece yaa gerçek bak 😀

  53. @ La fea

    Valla korkulur senden, arkadaşlarından sonra babanı da bu işlere bulaştıracaksın ya helal olsun.Keşke benim babamda izlemeye başlasa bu filmleri; gerçi onun favorileri hala kovboy filmleri ama olsun, herkesin farklı bir ilgi alanı var.Ben pek öyle sert film izlemediğim için pek emin değilim ama Ruzigar’ın film önerilerine katılıyorum.Bitter Sweet life ile Rough Cut çok güzel ve iddalı filmler bence..Tam babayla izlenecek ve de Kore filmlerini babaya sevdirecek yapımlar.Bak şimdi kanıma girdin, bende mi babamı zorlasam benimle izlemeye, ne zevkli olur ama; birlikte çekirdek çitletiriz.Gerçi babam hemen uyuyakalıyor ama olsun, en azından başını birlikte izleriz..

    @ sema

    Lee Seo Jin demeyin bana; anında gamzeleri geliyor aklıma, içim eriyor resmen..Sema bir an önce bunun bir dizisini izlemelisin, sonra hep birlikte onun resimlerini biriktirmeye, hakkındaki bütün haberleri takip etmeye başlarız artık : ) Özellikle Lovers dizisinde hayran kaldım kendisine; gamzeli mafya rolünde çok güzel oynuyordu..

  54. Efendim izLedim öyLe çıktım karşınıza:p

    Dizimizin adı “One fine day”

    İsimden anLaşıLacağı üzere “güzeL bir gün temaLı bir dizi” demek isterdim:D Ama tabi ki Güney kore sinemasının kLişe tavırLarından “seviLmiş fiLmLerini ismini çaLmaca /aLıntıLama” ya örnektir.FuLL House’da oLdugu gibi:/

    Neyse diziye dönersek, Ahhh Gong Yoo diyerek iç çekmek isterim:D

    Beyfendi öyLe şeker kiii.Bir de acaip atLetikmiş, neden bahsetmediniz daha önce :p BoLca deniz kenarında üstsüz görüyoruz .Ayrıca yırtık pırtık giyimi, bereLeri, iLerLeyen böLümLerde ağır abi tavırLarı mest etti beni

    Kendisine 2 bayan eşLik ediyor.ALıştıgınız üzere.Birini seviyorum diğerine kıskancLıkLa karışık uyuz oLuyorum.Sung Yu Ri, Lee Yeon-hee..

    Sung Yu Ri bacımdır, sessiz sakin oLdugu icin ne yapsa batmaz gözüme

    Lee Yeon-hee’ye ise uyuz oLuyorum :hih: Hem JiSub’La hem Hyun Bin’Le hem de Gong Yoo iLe roL aLmak kaç kişiye nasip oLur.Ondan sevmiyorum sanırım:p

    Lim Soo-Jeong’u da kıskanırdım bir ara.JiSub’La, Rain’Le , Jung Woo-sung’La roL aLdı diye.Ayrıca bu konuyu irdeLemek gerek:D “KıskanıLası kadınLar” şekLinde

    Neyse konu başLangıcı itibariyLe “misa”yı andırıyor.EvLatLık veriLmiş iki kardeş.Biri Kore’de, diğeri AvustraLya’da faLan.Sonra esas oğLan Gun (Gong Yoo) kardeşini aramaya geLir.Nice sonra ögreniriz ki araLarında kan bağı yok

    Sonra tahmin edin ne oLuyor :p

  55. @ sema

    Aaaaa, sema çok kötüsün çok kötüsün valla..Sen o kadar anlat anlat, sonra da “ne olmuş tahmin edin” de..Yani bu nasıl bir “sizi kandırıyorum, kanınıza giriyorum” cümlesidir, çok kötüsün çoook..Çok şey izlemek istiyorum, çok şeye yetişmek istiyorum ama bir türlü yapamıyorum..Şimdi nasıl hevese geldim, “sen” izledin “ben” izlemedim diye nasıl haset oldum anlatamam..Bende izlemek istiyorum ya…

  56. Gong Yoo diyerek fazla iç çekme Sema :)) Benim o 😛 Hımm demek diziyi beğendin. Bende She is On Duty ve Secret Diaryi izledim YOO’m dan ama rolü uzun değildi bu filmlerde yine de varlığıyla renk katmış diyebilirim.

  57. öhöm :p Sizin için izledim desem (:

    İzlemeden hakkında yorum yapmak hoş olmuyordu.Bilirsiniz, Jisub’ u misa’da izleyip cok sevdim.Ya da diğerlerini.Fotograflar çok sıcak gelmez her zaman.Ama cidden mimikleri çok şekerdi Gong Yoo’nun.

    Şimdi Coffee Prince ‘e başladım.Burada biraz daha soğuk(yani ilk 6 bölüm için durum böyle) ama One Fine Day’de ilk bölümden itibaren sevdim (:

    ofori izlemelisin bence:p

    La Fea senindir tabi , göz koymadım:D Biz sadece bu dizi vesilesiyle tanıştık beyfendiyle.Artık cidden güzel gülüyor ve yakışıklı diyebilirim

  58. coffee prince’te sonradan açılacak o Sema 😀
    bir sahnesi var Eun Chae ile telefonda konuşurken, biz lafea ile hastasıyız o sahnenin, geri alıp alıp izlediğimi bilirim 😀

  59. Tamamen objectif bir değerlendirme diyorsun yani Sema 🙂 Peki öyle olsun. Coffe Prince hakkında ki ilk izlenimlerin nasıl?

  60. Ayyyyyyyyy Rüzigar şu kızı tiye aldığı koltuktaki sahne mi?? Şarkı söyleme sahnesi değil değl mi? O da ayrı bir olay çünkü. Ahh ahhh aşk başka şey ha haha

  61. evet canım,o kotluğun tepesinde Eun Chan’ı sinir ettiği sahne 😀
    şarkı söylerken de ayrı bir güzel 😀

  62. ruzigar en son izlediğim bölümde “erkek ya da uzaylı ol senden hoşlanıyorum” gibi bişeyler dedi

    Allahım çok şeker:E

    Kızın erkek olarak kendisi sevdirmekte diretmesi çok acımasızca bence.Çocuk ne çelişkiler yaşıyor.

    Bir de cafedekilerin hepsi çok tatlı.Size de Antique Bakery’i hatırlatmadı mı yakışıklı beylerden oluşan ekip teması?Zaten şef aynı 😀

    One Fine Day’de güzel sayılırdı.Konu olarak biraz zorladı beni, başta kardeşler sanıyordum, sonra ilişkilerinin boyutu değişince kabullenmek zor oluyor.Ama Gong Yoo için izlenir

    La Fea sen Gong Yoo’nun en büyük hayranı olmalısın.Bir seni gördüm böyle, bir de chibi ve ayça.Beni de alıştırdınız inanamıyorum ya:D Ama adam çok şeker.Genelde giyim konusunda iddialı oldugum icin(bir kac yıl erkek giyim firmasında da çalıştım) oyuncular ne derece yakısıklı olsa da giyim tarzlarını pek beğenmezdim.Rain çok hoş, çok atletik ama bazen cok efemine giyiniyor.Ama Gong Yoo coffee prince’da mükemmel giyiniyor.Eğer kendi seçimleri ise müthiş zevkli biri olmalı

    Neyse bu gece diziyi bitirir, yarın finale dair tüm detayları sizlerle değerlendiririm:D

    Sırada ise Hello My Teacher var.Ödevlerim var, sorumlusu sizlersiniz:D

    Çok sıkı bir izleyici olmama ragmen ilk defa bir oyuncunun 3 dizisini peşpeşe izleyecem.Sanırım ben bir bağımlıyım 😦

  63. haha 😀 Sema Gong Yoo zehirlenmesi geçirme dikkat et, sonra baktığın yerde görürsün falan, La Fea kızar valla 😛 😀

    yaaa orası da çok güzeldir 😀 zaten bu dizinin hemen hemen her sahnesi çok özel, güzel vs. tekrar izleyesim var 😀 ama başka dizi ya da filmler de cezbetmiyor değil, napıcam bilmiyorummmm 😀

    evet ya çok hoş bir tarzı var orada Gong Yoo’nun, çok yakışmış kendisine, evi de çok güzeldi bee, velhasıl dizide her şey güzeldi aslında 😀

    offf offf ben de bir bağımlıyım Sema yalnız değilsin, hala izlediğim sahneler aklıma gelir bu dizi olsun diğerlerinin olsun, gülümserim, içimi ısıtır, fena kapıldım ben 😀

  64. Gong Yoo adamı böyle yapar. Semacım Oforiden esinlendiğim Gong Yoo yazımı okumadın mı sen benim? Hepsi Onun suçu zaten. Beni bu işlere o bulaştırdı. Ya ben Yoo’yu rüyamda gördüm bir kere çok güzeld. Giysilere gelince evet çok şık benimde dikkatimi çekti ayrıca Gong Yoo’nun gerçek hayattaki giyim tarzından da esinlenmişler. Oppam ne giyse yakışıyor o ayrı hatta hiç bir şey giymese de olur 😉

    http://lafea.byethost10.com/wordpress/2009/02/10/gong-yoo-gulusu-icimizi-isitan-koreli/

  65. Gong Yoo sevgisinin zaman zaman depreştiği o dönemlerden birine daha giriyoruz sanırım.Arada sırada, kendimize ara veriyoruz ama Gong Yoo adı anıldığında içimiz bir hoş oluyor..Yaavv, gelse yaa buralara doğru, uzaktan da olsa görsek ya kendisini ama nerde..Bu arada La Fea senin o yazın hala aklımdadır, tadından yenmez tatlı kıvamındaydı..

    Zaten adamı ayrı seviyoruz giydiklerini ayrı; ama yalan yok şimdi üstüne çaput giyse bile dünyalar tatlısı gibi gelir gözümüze..One Fine Day hala aklımda, şu ayakta uyur haliimin geçmesini bekliyorum 🙂

  66. ruzigar ben duracağım yeri biliyorum, La fea daha cok seviyor:D Benimki takdirle karışık beğeni diyeLim:p

    La fea bir ara bloguna giremiyordum, izin falan diyordu.Ondan uzak kaldım.Bakayım hemen:p

    Bu arada dans ettiği bir video buldum.Fena bu adam ya:D

    bir de bu var ki, kıskanmadan izleyin

  67. @ sema

    Çok kötüsün çokkk, o birlikte şarkı söyleyip dağıttıkları gece çok güzeldi gerçekten; o sahneyi kaç defa izledim hiç bilmiyorum.Ama içimi ısıtıyor o görüntüler, ne kadar da tatlı bir çift yaa..Bak şimdi aklıma getirdin bütün bunları, hazır kardeşim dizinin cd’lerini getirmiş, oturup bir daha mı izlesem acaba 🙂

    Oyuncak aıylar olur yaa; çok tatlı görünürler insanın gözüne, bu adamda da öyle bir kıvılcım var..Tama yakışıklı, hoş çocuk falan ama daha çok “tatlılığı” vuruyor bizi bence..Bu arada o 2. videoyu görmemeiş olayım ben..

  68. İkinci videodaki kadınlar çok şanslı diyorum başka bir şey demiyorum. Şarkı da pek güzelmiş. ‘I wanna taste it’ haha Who doesnt want baby? ha hahah

  69. Ha ha ben ikinci videonun başını izledim, bizim eun chan’lı falandı.Devamı fenaymış:D Benim izlemediğim film ya da dizilerinden görüntüler var:/

    Çok güzel dans ediyor yalnız, seviyor olmalı ki tv programlarında hep dans etmiş.

  70. @ sema

    Bende başta Eun Cahn’i görünce “ayy ne güzelmiş” dedim ama sonra baktım araya farklı farklı kadınlar giriyor, hiç birini tanımıyoruz tabi, hemen içimde bir sahiplenme güdüsü, kötü bakışlar attım o kadınlara..

  71. Hepsinden nefret edelim Ofori :)) O kadınları yakalım kaynar kazanda kaynatalım muha ha hah

  72. Ya ciddi ciddi alıştım adama he:D Tanıdık gibi geliyor:p

    Ama tabi La Fea’den dolayı diyip toparlayım:D

    Hala finali izlemedim, bitsin istemiyorum Coffee Prince 😦

  73. @ la fea

    Nefret edelim tabi; cidden izlerken rahatsız oldum, sanki sinirlerim yerinden oynadı, “çekilin kızzz oradan, döverim valla” diyerek ellerimi belime birleştirip tehdit dolu bakışlar attım video süresince..Çok haset oldum çoook..

  74. @ sema

    Coffe Princee bitsin bak yine bizim gibi tekrra tekrar izlersin buraya yazıyorum; ben yine başladım bu arada.Hala izlememiş bir kuzenim vardı, ee bende kuzen bol olunca hepsiyel teker teker dönüyorum bu diziyi, zaten Coffe Princee sevgisi kesinlikle ölmez..

  75. ruzigar, videolar youtube’dan o sebeple izleyemiyor olabilirsin.Bunu indirirsen sorun kalmaz.Ben de bunu kullanıyorum

    http://rapidshare.com/files/139133646/Youtube_Jacker_2.rar

    # ofori
    Çok sevdim diziyi ama ben genellikle bir oyuncu ya da yönetmenini tüm film /dizilerini izleme çabasındayım:D Garip belki ama öyle daha iyi tanıyabileceğime inanıyorum.Coffee Prince’dan sonra Gong Yoo’nun Hello My Teacher ‘ı izleyecem.indirdim bile.Tüm filmografisini bitirdiğimde tekrar Coffee Prince derim:D

  76. @ sema

    Bende Youtuba giriş için başka bir şey kullanıyorum, kardeşim saolsun kurmuştu bana..Bu arada diziler konusunda seni tutana aşk olsun Sema, çoktan indirmişsin bile diğer diziyi; şu istikrar bir de bende olsa yaa, ne iyi olurdu 🙂

  77. Ben ya ders çalışırım ya film/dizi izlerim.Evcil bir insanım:D Çayımı alıp sevdiğim bir filmi izlemyi hiç bir şeye değişmem

    Bir de arşiv yapıyorum işte.Bir günde bitiririm genelde 16 bölümlük bir diyizi.Ama işte sınavlar falan

  78. Sema boşver Coffe Prince yeter sana. Tehlike çanları duymaya başladım 🙂 Boşver canım sen Gong Yoo’yu. Rainin dizileri varmış bak sen onları izle ha ha ha

  79. Bu arada hep soracağım unutuyorum. Blog müdavimlerinden. Külkedisine ne oldu? Nereye gitti?

  80. #ruzigar

    ne demek efendim:p hizmetinizdeyiz

    Süper dans ediyor ya, canım, canımm

    #La Fea

    Hem beni bağımlı yapıp, devamında ondan uzaklaşmamı istiyorsunuz:D Israrla öven, öneren sizlerdiniz.Artık benim için geri dönüş yok.Her gün bir doz olmam gerek he heh

  81. @ sema

    Evcillik konusunda birbirimize çok benziyoruz; o canım mis gibi evimiz ve net bağlantılı bilgisayarlarımız ile, dünya zaten ayaklarımızın altında.Bu arada o 16 bölümlük dizileri bir günde bitiririm cümlene hasetle baktım haberin olsun, dizi canavarı..

  82. @ la fea

    Bende bilmiyorum valla, uzun zamandır ortalarda görünmüyor.Arada sırada böyle yapıp ortadaan kaybolurd ama sonra bir gelirdi pir gelirdi; özletti kendini valla.Belki de dersler yüzündendir bilemiyorum ama okuyorsa söyleyelim, kendisini çok özledik 🙂

  83. Sema Bak canım sen gel onu uzaktan sev. Sevmene bir lafım yok aksi mümkün değil zaten ama O BENİM!!!!!!! 😛 Bunu aklında tut. Ah ah ah nasipte Koreye gelin gitmekte varmış ha ha ha ha. Seni kim alıyor dersen karıştırma orasını ha ha ha ha ha 🙂

  84. #ofori

    Sana da bol bölümlü diziler dilerim:D Her güzel şey gibi bitiyor, napalım:/Bazen bunca bölüm izleyeceğime 10 film izlesem daha mı iyiydi diyip film izlemeye başlıyorum.Ama şu var ki; filmde sevdiğin karakteri en fazla 3 saat izleyebilirsin.Dizilerin güzellliği de o , uzun süre konuk oluyor yaşantımıza

    # La Fea

    Tamam:p Benim zaten sevdiklerimin listesi uzun.O diye diretmem yani:D Jisub,Rain,Lee Min Ho,Lee Ki Woo,Lee Dong Wook, Kim Bum,Hyun Bin. Hepsini ayrı ayrı sever, takdir ederim (:

  85. @ sema

    Bende de ara ara öyle düşünceler vuku buluyor, on bölümlük dizi yerine aynı sürede on tane film çıkar aradan diyorum ama o da olmuyor

    gerçekten.Dizilerin tadı devamlılığı açısından bir ayrı oluyor; film akıp gidiyor; belki belli belki belirsiz bir son sunuyor ama dizidekilerle bir

    oluyoruz resmen, her şeylerini bilip tanımış oluyoruz onları.Yine de bu günlerde pek filmlerden çıkıp dizilere giremiyorum..

  86. #ofori

    Son 1 ayda izlediğim 50’den fazla film arasında en güzel 2’si ; a man who was superman ve Last Present’tı.Bu sebeple dizilere sardım tekrar:D Ve yine mutluyum.3-5 dizi devirdikten sonra yine film izleme isteği ağır basacak.Bu böyle değişir durur :p

    #ruzigar

    Sen de “o” benim diyorsan , çıkarayım listemden:D La Fea için Gong Yoo’dan vazgeçtiğim gibi hehe

  87. Bu siteyi nasıl keşfettim hatırlamıyorum ama iyiki bulmuşum diyorum kayıp bir hazineyi bulmuş gibi hissediyorum ,bir film yada dizi hakkında benim düşündüklerim ama kelimeye dökemediğim herşey senin sayende dilleniyor ve izleyeceğim birşey varsa önce burdaki yorumlara bakıp öyle izliyorum o kadar güzel anlatıyorsun saheneler gözümde canlanmaya başlıyor resmen ve yine senin sayende La Fea’nın ve Ruzigar’ın sitelerine keşif turu yaptım….

    Gong Yoo için söylenen herşeye bende katılıyorum o mükemmel gülüşü görüpte kendisine hayran kalmayan var mıdır acaba?Bilemiyorum….Radyo programı yaptığı sitenin linkine bir ara göz gezdirmiştim ve hatta yorum bile yazmak istemiştim sonra nedendir bilmem vazgeçtim,bu aralara şeytan beni çok dürtükler oldu yaz yaz diye ama karşı koymaya çalışıyorum ama ne zamana kadar 😀 3 filmini ve Coffee Prince’i izleme fırsatım oldu ve iyikide izlemişi yoksa böyle sevimlilik vede yakışıklılık abidesiyle nasıl karşılaşacaktım,tabiki rol arkadaşlarını kıskanmadım dersem yalan olur….Bnimki sadece uzaktan iç geçirmek 😀

  88. @ Betterfly

    Çoook teşekkür ederim, bu güzel sözlerinden sonra valla var olan yorgunluğumda gitmiş gibi hissediyorum.Ben şimdiye kadar bu blog işini bırakırım diye düşünüyordum, hiç bir şeyde bu kadar uzun süre devam etmedim.Ama işte böyle yorumlar alıyorum yaa; okunduğumu biliyorum ya sanki bir kamçı oluyor hepsi bana..

    Çok mutlu ettin beni gerçekten, çok saol :)Gong Yoo için beklemeye gelmez, hemen yaz derim ben.Ne de olsa onun sevgisi başka türlü bir sevgi..La fea, bu konuda aramızda bir numaradır, Betterfly sende de potansiyel görüyorum valla..Yorumlarını beklerim, özletme kendini..

  89. @ofori

    Bu gün Gong Yoo için bişeyler yazayım dedim aradım taradım nerden gördüm acaba linki diye Google’ın altını üstüne getirdim maalesef bulamadım bir türlü,nasip kısmet işte olmayınca olmuyor 😀

    Blog işinide sakın bırakma bizleri bu güzel yerden mahrum etme sen iste bizler sana bin kamçı oluruz yeterki bırakma.Bilgisayarı açar açmaz hemen buraya bakıyorum acaba yeni bir dizi yada film tanıtımı var mı diye ,buraya ve bizlere verdiğin emekler için çok çok teşekkür ederim

  90. @betterfly

    Kısmet işte, bak sen o kadar ara ara, yazmak iste, link kaybolsun.Aslında La Fea’dan istersek, o bize bulabilir 🙂 Ama pek de emin değilim; olası Gong Yoo “rakiplerini” bertaraf etmek için hain planlar içine de girebilir..- bu arada La fea, arkadaşım, şaka yapıyorum- 🙂

    Blog işine son sürat devam; çok saol 🙂

  91. @ofori

    La Fea’nın benden korkmasına hiç gerek yok ben sadece bakıp bakıp ahhh ne kadar yakışıklı diyebiliyorum sadece fan boyutunda değilim yani (askerdeki radyo programına kadar takip ediyorum birde fanı olsam neler yaparım kim bilir 😀 )

    Uzuuunn bir araştırmadan sonra meğerse elimin altındaymış link haberim yok nihayet buldum link vermek ne kadar doğru olur bilemiyorum ama yinede vereyim yasaksa silersin zaten
    http://www.dema.mil.kr/home/story20/

    Kaydolmayı denedim ama malum korece olmayınca tıkanıyor insan kaydolabilen varsa da ellerinden öperim 😀

  92. @ betterfly

    Bu sitede link özgürlüğü var arkadaşım; isteyen istediği linki koyabilir, öyle böyle paylaşım içine girebiliyoruz işte.Bak işte, şimdi senin sayende bu bende girip bakacağım şu siteye; elinde daha link varsa böyle biz her zaman kucak açarız sana 🙂

    Kore’ceye de az kaldı valla; yakında onu da çözeriz..

  93. Ben bu linki zaten biliyordum ki 😛 sorsaydınız söylerdim. Üstelik kayıt da oldum mesajda bıraktım ama onu nasıl yaptım söylemem çünkü hatırlamıyorum ha ha ha ha :))) Butterfly bir de Hayranı olsan ne yaparsın bilemem 🙂 Hepimizin yapabildiği tek şey uzaktan bakıp iç geçirmek. Bu konuda hepimiz eşitiz yani. Ya ciddi ciddi ben bir Fan club mü açsam. Blog mu açsam. Ortada sap gibi tek başına kalmak da var ama şeytan dürtüyor.

  94. @ Sema

    yok sonick hepimizin, hepimiz sonick’iz 😀 hahahaha

    @betterfly

    hoşgeldin aramıza 🙂 yaşasın her geçen gün çoğalıyoruz 🙂

    @ofori

    sakın bırakma, şu an çok mutluyum zaten, çoook istediğim filmi ayağıma getirdin ya 😀 daha ne diyeyim 🙂

    @lafea

    hımm blog da iyi fikir bence, fanclub’ın işi daha çok gibi ama aç kesinlikle 😀

  95. @ la fea

    Gelse de artık, bir ki film neyin yapsa, gösterse kendini artık, çok uzadı bu askerlik işi yaa..

  96. aman ALLAH ım;ne tatlı yorumlar bunlar…okumaya doyamıorum….
    forever gong yoo;bu adamdakı ıfade egrcekten cok farklı… kalbının yumusaklığı adeta yuzune ıslemiş,cok ıcten…coffee prince \’i o denlı sevıorum kı;gong yoo benım ıcın o rolle butunlendı sankı..
    fakat so ji sub;ı da unutmamak lazım,zıra ben unutamam, misa da benı hungur hungur ağlatan sey..bır ınsan nasıl boylesıne huzunlu bakabılır,nasıl gözlerıne ısler o keder,anlamıorum.ve Bi -raın,a love to kıll \’ın mağrur kahramanı….az ağlamamıstımm o dızı de de, bu yaşa kadare Amerkan fılmlerını delı gıbı takıp eden bıır olarak,artık hıc canım ızlemek ıstemıor onları…daha fenası guzel bıle bulmuyorumm artık uzakdoğu lu olmayanları…garıp bır delılık ıcındeyım;bu arada guney kore ınsaat ıslerı uzerıne dunyada bayağı onemlı ulkelrden,mımarlık okuduğuma gore,gıtsem n e guzel olur dıye dusunup duuruyorummm,cıldırdım bayağı …
    bu adamalr bıze bambaşka bı dunya sunup duruyorlar,,,,bühüüüüüüüüüüüü:((((((,yasasın guney kore sıneması hayranalrı………..:))))))

  97. @ nisa-1341

    Gong Yoo’nun gülüşüne, kızı o şekilde sevişine vurulduk biz zaten.Hani tipi güzel tamam ama sadece bu değildi bizi çeken; Coffee Prince’de bir sevdi ki; biz aslında onun aşık oluş ve sahipleniş şekline vurulduk..So Ji Sub ise, o başlı başına ayrı bir mevzu gibi duruyor; bir bakış atarım dünyaları yıkarım veya bir bakış atarım o dünyaları peşimden ağlatırım hesabında.Blog ahalisi olarak saygı duyuyoruz kendisine.

    Biz aslında geç keşfettik bu Kore yapımlarını; bizden önce kurulmuş o kadar site vardı ki, bende oralara bakar hayran kalırdım yazılanlara..Sarangni’yi hala bu konuda tek geçerim; hem çok güzel yorumlar yapıyorlar, hemde çok güzel film çevirileri.Valla mimarlık öğrencisi olduğuna göre; ailene “ben bir Kore mimarisini inceleyip geleceğim” diyen hoş bir bahane sunabilir ve aramızdan en şanslı kişi olarak Kore’ye ayak basabilirsin..Ne güzel olur ama..

  98. ay cok tatlısın oforı:)))) ben de Sarangnı’yı takıp edıorum ;ve dedığın gıbı cok gzuel gercekten;ama ben bı cok sıtenın adresını bu blog sayesınde buldumm…cok mutluyum bu blogu kesfetmekten …

  99. @ nisa-1341

    Bende çok mutlu oluyorum böyle yorumlar görünce; akşam akşam mest ettin beni burda..Bende site linkleri konusunda ruzigarı hala tek geçerim, bizi bir çok şeyle o tanıştırdı.Blog’un gizli kahramanı olur kendisi 🙂

  100. evet yahu ruzigar arkadasımızın ellerı dert gormesınn:))) cok guze l seyler eklıor hep…valla hepsıne bakıp ;ayrı ayrı sekme açmaktan pc me bı haller oldu;bu arada burada yorum yazan herkes ızledıkelrını gercekten yasıyoor;hepsı cok hıslı seyler yazmıs cunku…dunyada baayağı bı cılgınlık var ;uzakdoğu ozellıkle guney kore sıneması uzerıne ;ben mesela hemen farkedıorum guney kore yapımlarını;mutlaka sevenlerı vardır ama;japon dızılerı bana sevımlı gelmıor pek,soğuk buluorum garıp sekılde;kı severım aslında ıcınde JAPONYA teması olan fılmlerı;LAST ın TRANSLATION mesela;Amerıkan yapımı olmasına rağmen (Sophıa Coppola nın yonetmenlığındendır belkı(kı kendısı GODFATHER fılmelrının yonetmenı FORD Coppala’nın kızıdır);sevmıstım….ama gonlumun gulu guney korelıler bı baska..:)))

  101. Ben de Japon dizilerini falan sevemedim. Bir de Koreliler daha güzel insanlar ya. Dizi ve Film işini iyi kıvırıyorlar.

  102. @ mavi

    Artık dizi indirmeye başlamış bir insan olarak, dizi önerilerini can kulapı ile dinlemekteyim..Bakalım önümde bir kaç tane var izlenecek, onlar bitsin sırada bu dizi var..

  103. Benim tavsiye ettiklerimi izle önce 🙂 Hello My Teacher i ben izler sana anlatırım sonra :))

  104. @ la fea

    Kardeşim şimdi My name is Kim.. diye bir dizi vardı ya -tam adını çıkartamadım- onu indiriyor, hafta sonu başlarız gibi geliyor.Ondan başlayacakmışız, öyle dedi kendileri, bizde karşı çıkamadık 🙂 Senin dizi hızına yetişemem ama emekleye emekleye geliyorum..

  105. Ooo güzel nereden indiriyorsun? Bende izledim de indirme linkini bilmiyorum. My Name İs Kim Sam Soon. Ben o kardeşini döverim yalnız ha ha. Benimn otoritemi hiçe saymak :))

  106. Bir dakka My Name is Kim Sam Soon’u ben zaten yorumlamış ve önermiştim blogta geri alıyorum lafımı dövmeyeceğim senin kızçeyi ha ha ha (kızmıyorsun değil mi?)

  107. Canım kardeşin çok güzel bir seçim yapmış.Kim Sam Soon’u gördükçe aklıma ben geliyorum 😀 ben de onun gibi topluyum da ayıptır söylemesi…Diziyi izledikten sonra Sam Shikaaa ağzıma çok fena yapıştı,her söyleyişte de suratımda aptal bir gülümseme oluyor 😀 Umarım sen de keyif alarak izlersin.

  108. @ betterfly

    Herkes ne kadar güzel bir dizi olduğunu söylerken benim hala bekliyor olmam ayıp aslında..Bende izlemek ve tanımadığım bu oyuncuların hayranı olmak istiyorum, ya nasip diyerek başlıyoruz artık izlemeye..

  109. @ la fea

    Valla sordum ama saftirik linkleri atmış torrente ama nerden bulduğunu hatırlamıyor; bende pek bilmediğim için bu indirme işlerini, ne yapıyor, nasıl yapıyor anlamış değilim.

    Buu diziyi indireceğim dediği zaman, senin tavsiyen geldi aklıma bende “indir indir” dedim, artık bilmiyorum bakalım senin kadar beğenecek miyim..

  110. yaa gong yoo müthiş bir adam gerçekten gülünce içimizi ısıtan adam lafı onun için seçilmiş süper bir sıcaklık karizma şirinlik ve her şey 😀 coffe prince le aşık olunan insan benm için seviyoruz kendisini:D

  111. Oforimu ne oldu My Name is Kim Sam Soon izledin bitti mi? Bu arada GONG YOO Benim bir kere daha buradan belirteyim 🙂

  112. @ la fea

    Yok arkadaşım yaa, indirdik ama daha başlamadık.Valla bizim işler hiç belli olmuyor, herkes bugünlerde kafasına göre takılıyor evde..Kardeşim Supernatural’i indirmişti, onu izledik son bölüme kadar; onunla geçti zaman..Bu arada bizim dizi unutulup gitti tabi..

  113. aylar önce yorum yazmışım buraya ben xD
    Gongumu peşindeyken haha xD
    şimdi fark ettim bak neyse S diaryide izledim o ara ben
    şimdi one fine dayin peşindeyim ^^

  114. @ mavi

    Ayy bende one fine day diye sayıklıyorum bu günlerde, bakalım hangimiz daha önce izleyip bitirecek 🙂

  115. sen çoktannn bitirmişsindir yavrum bilmiyoz mu sanki
    bu yaşımda yaşlandım yoruldum peşinde koşmaktan bu elemanın
    ama çok yaklaştım
    durmak yok
    yola devam xD

  116. bencede en güzeel gülen oo =))
    capital scandalı izliyorum ve koyu kang ji hwan hayranıyım ve sonrada hello my teacheri izledim ve ikisi arasında kaldım sizce kim??

  117. gerçekten kore dizileri süper.o kadar sıcak davraşları varki insanı zevkten dört köse yapıyorlar.caind and abel, cofee p,my girl,full house,kim sam sun,sassy girl diye davam eder benim.indirmekten anlamıyorum anlayan arkadaslar varsa lütfen yardım etsin.bu arada soo ji sub ve gong yoo cok tatlılar.goon un gülüsü,soo ji sub un bakısı yeter:)lee dong woom sende tatlısın 🙂

  118. Son 7 gün kaldı. Bloguma yapılan bir yorumu onaylamadan sildim. Kendimden korkuyorum ha ha gittikçe fanatik mi oluyorum ne ? :p Yok değil valla da şimdi millet heyecanla beklerken gelse ne olur gelmese ne olur mealinde bir yorum gereksizdi. Hevesimizi kaçırırdı. Buradan da günah çıkardım 🙂

    Oforimu çiçeğim Capital Scandalı izle. My Name is Kim Sam Soon u izle. Güzel abiler var ha ha ha 🙂

  119. @ la fea

    Fanatik La fea; korkma kendinden, bende arada onaylamadan siliyorum öyle.Ama dediğin gibi ortamı gereksiz olarak germeninde pek bir manası yok..Hadi bakalım; inşallah her şey dilediğiniz gibi olur..

  120. Ve hasret bitti. Gülüşü dünyayı aydınlatan adam döndü. Mutluyum huzurluyum. Ofori derin bir nefe alabilirsin şimdi korkma 🙂

  121. @ la fea

    Hele şükür valla..Şimdi resimlerine baktım, eskisi gibi sevemiyorum onu, onun için hepsini sana veriyorum; biliyorum ona gözün gibi bakarsın..Hoş gelmiş, sefa gelmiş..

  122. ben hello my teacher izledim süper bir diziydi =)) ve yine orda çok güzel gülüyorduu =)) coffe prince de izledim zaten yoon eun hye de çok seviyorum ikiside baş rolde olunca mükemmel oldu yaa =D

  123. @ kemancı

    Zamanında bende izlemek için niyetlenmiştim, bir çok dizide olduğu gibi.Ama devamını getiremedim bu isteğimin.Ama hiç belli olmaz, belki bir gün izlerim diyorum hala..

  124. ya nerden ızlıosunuz bn bulamıorm lutfen bna lınklerını atarmısınız

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s