Marrying the Mafia I ~ Mafya ile evlenmek kolay iş değildir..

marryingthemafia________1

Marrying the Mafia serisi üç filmden oluşmaktadır ama ben daha henüz birincisini izledim, diğer ikisine Allah ne zaman nasip ederse artık diyorum ama aklıma koydum bu gece ikincisini de izleyip öyle yatacağım.Birinci film, benim uzun bir aradan sonra Kore filmleri ile tekrar haşır neşir olduğum filmlerin başında gelir; çok iyi hatırlıyorum bir yaz akşamı gecenin kör bir saati gözümden uyku akarken izlemiştim.O zamanlarda filmi online veren sitelerden bihaberdim tabi; uzun bir zamanı filmi arayarak harcamıştım..

Yine bir mafya filmi, adı üstünde kendini belli ediyor.Hatırlarsanız My Wife is a Gangster serisinden bahsetmiştim daha önce; orada mafya patronu bayandı ve mafyadan haberi olmayan karşı cinslerle ilişkisini konu alıyordu en kaba anlatımla.Burada ise; elimizde bir mafya ailesi var –ilk film için bahsediyorum- ve yine bu mafyanın, “normal” bir insanla etkileşimi anlatılıyor.Çok tuzsuz bir yorum oldu bu farkındayım.Şöyle diyelim o zaman; babası mafya patronu ve üç tane abisi olan kızımız bir sabah uyandığında kendini çıplak ve hiç tanımadığı bir adamın yanında bulur..

Buradan adama anında “sapık” damgası yapıştırmadan; adamın da kızdan aşağı kalmayacak şekilde kızımızı ilk defa gördüğünü ve sabah en az onun kadar şok olduğunu söyleyelim.Bu ikili geceye dair hiçbir şey hatırlamazken; bu durumu unutmak adına evden ayrılırlar ve bir daha irtibata geçmezler.Taki bizim kızın ağabeylerinin adamın iş yerini basmasına ve zorla evlendirilecek olmalarına rağmen.Bir mafya kızıyla bir gecelik ilişki yaşamak ne demek, hadi oldu diyelim sırtını dönüp gitmek ne demek; hemen evlenmeliler yoksa adam iki bacağıyla aşağıya sarkıtıldığı yüksek binadan yere doğru uçuşa geçecek..

Bundan sonra; adamın bu işten kurtulma çabaları, kendi kız arkadaşı ile sorunları, mafya ailesi ve babayla tanışma durumları izliyoruz kahkahalar atarak.Yani anlayacağınız; mafya yine evleniyor ve masum insan kendini bir anda silahların gölgesinde buluyor.Bu tür filmlere bayılıyorum işte, gülmekten gözümde yaş bırakmıyorlar.Rahatlatma işlevlerini eksiksiz yerine getiren özelliğe sahipler.Serinin devam filmleri nasıl olur bilemem ama okuduğum yorumlardan birincisine baya fark attıklarından bahsediliyor.Bakacağız artık; haa bu arada yorumu bitirmeden önce bu film için son söz; “sonunda güzel bir sürpriz karşılıyor sizi..” demek olur.Kesinlikle izleyin..

Bir Cevap Yazın

