Happiness ~ Mutluluk ne az bulunur şey..

post-455487-1198495034

Bu filmin yorumlarını dün sarangni’de görmüştüm; üzücü bir film olduğu söyleniyordu ki bu fikre sonuna kadar katılıyorum.Film aslında biraz vefasızlık üzerine kurulmuş gibi veya belki de pişmanlık üzerine.Ana karakterlerden erkek olan; eski bir bar sahibi, bunca zaman içmekten, sigaradan, kızlar ve eğlenceden başka bir şey düşünmeden yaşamış ve tüm bunların sonucu olarak da en son siroz hastalığına yakalanmış birisi.

Kendisi bütün arkadaşlarına ve annesine bir iki yıl ortalarda gözükmeyeceğini söyleyerek, barını bir arkadaşına satmış ve köylük bir yerdeki sanatoryuma taşınmıştır.Burada içki ve sigaradan uzak, doğal besinler ve sağlıklı yaşama anlayışıyla yaşamaya başlar.Ancak önceki hayatını düşündüğünde, şimdi içinde yaşadığı bu sessiz köy, çalıştığı tarlalar ona pek de cazip görünmemektedir.Kaldığı yer, hasta insanların yaşadığı bir mekandır ki orada esas kızımızla tanışır.Kızımız akciğer kanseridir ve durumu pek de iyi sayılmayacak şekilde tam sekiz yıldır burada yaşamaktadır..

Bu ikili arasında önce bir arkadaşlık derken sonra doğal olarak aşk ve yakınlaşma yaşanır ve ikisi oradan ayrılarak, köyün fazlaca uzakta olmayan bir kısmında bir eve yerleşirler ve birlikte yaşamaya başlarlar.Artık sağlıklarına daha fazla dikkat etmekte ve birbirlerine destek olmaktadırlar.Yaşadıkları zamanın hayatlarının belki de son zamanları olduğunun bilincinde mutlu mesut yaşamaya devam ederler.Ve onlar birlikte oldukça sağlık durumları şaşırtıcı bir şekilde iyiye gitmeye başlar..

Ancak bir gün esas oğlanın arkadaşları onu bu köy evinde ziyarete gelir ve bizimkinin kafası tekrar karışmaya başlar.Bu evde ve bu kadınla yaşamaya devam etmek mi yoksa kendisini bekleyen o şaşalı ve eğlenceli şehir yaşantısına geri dönmek mi.İzlerken aksi olsun diye kendinizi anlamsız bir sıkışmışlık duygusunun içinde bulabilirsiniz ama başta dediğim gibi film vefasızlık ve son demde pişmanlıklar üzerine kurulu.Son dakikalarda insan üzülmeden duramıyor, ağlama durumu ise o andan ne kadar etkilendiğinize bağlı kalıyor.Ben ağladım mı, evet biraz olabilir ama filmin genelinden o dram havasını daha fazla hissettim..

Her daim mutlu veya güldüren filmler izlemekte olmaz, arada sırada değişiklik yapmalı ve can acıtan filmleri de izlemeli diye düşünüyorum..

7 comments

  1. ben bu fılmı arıyorum arıyorum bulamıyorumm,,afısı benı garıp sekılde hıpnotıze edıor;bu fılmdekı kıza bayılırım ama;cocuğu pek sevmem;ıfadesız buluyorum bıraz ..(( ama fılmın konusu cok hosuma gıttı yahuuu;gozunuze ılısırse nerden ızledığınızı belırtırsenız cok sevınırım…

  2. @ nisa

    Bu filmi zamanında;

    http://www.crunchyroll.com/library/Happiness_-_Movie

    Bu adresten izlemiştim ama site elinde olan bütün videoları “yasallaşacağız” artık diyerek kaldırınca bir an öyle ortada kaldık.Daha başka bir yerde de görmedim bu filmi ama bir bakayım yine; belki karşımıza çıkar..Baktım baktım bulamadım maalesef, belki torrent olayına girip indirmek en iyisidir..

  3. Dün aradım taradım ve nihayet buldum izlenecek bir yer;
    http://kmovieaddicts.blogspot.com/2008/09/happiness.html
    Ama kötü haber;Veoh.Malumunuz bu site Türkiye’ye kapılarını kapattı,ee onlar kapıdan kovunca bizde bacadan giriyoruz artık.Öyle ya da böyle girmeyi deniyoruz 😀

    ULTRASURF adlı bir pragram sayesinde açabildim ancak Ktunnel’le beceremedim,gerçi onunla açabilseydim daha güzel olurdu.Şimdilik sadece açılıp açılamadığına baktım,listemdeki filmleri izleyip buna da bakıcam inşallah.

    Torrent işini bir türlü beceremedim.Rapidden indirmediğim sürece izleyemiyorum.Torrentte sadece alt yazıyı indirmiş oluyorum.Videolar olmayınca bir işe yaramıyor tabiki.Ofori senin kardeşinden çok fazla ders almam lazım çokk 😀

  4. @ betterfly

    On numara insansın gerçekten, nasıl da hemen bulup yol gösteriverdin.Ben şimdi yalan yok; filmin bulunmasından ziyade, veoh’a giriş için bir yol bulabildiğime seviniyorum.Geçen seneden beri uğraşıp duruyorum; hani illa olmalı havasında değildim ama bize açılmıyor ya; kapalı kapılar arkasındaki merak olayına girmiştim daha çok.Şimdi senin sayende içerdekileri keşfedebileceğim, bu kadar gizliliğe değse bari..

    O torrent olayını bende daha çözemedim; zira hiç indirmek zorunda kalmadım.Ama inen filme alt yazı bulma ve ekleme olayını, kardeşimin üsten bakan bakışları ve “sen bunu da mı bilmiyorsun şimdi” diyen tavırları sayesinde sırf rencide olmamak adına öğrendim..Her şey sırayla diyerek, yarın bir gün torrenti öğrenirsem ondan daha güzel anlatırım söz..

  5. betterfly, harikasın ne diyeyim, filmi buldum ben de, veoh’a girmek nasip olmamıştı, sağolasın 😀

  6. yuppıııı ;demek buldunuz cok sevındıım….ben de rapıddeen ındırmeyı bılmıorum,daha dogrusu hıc bısı ındırmedım rapıdden;torrrent le bır arkadası m vasıtasıyla tanısmıstım;aslında son derece basıt;sadece bıraz zaman alıcı ve fılmleerdekı qualıty yuzdesı bazen ınsanı kandırabılıyor;fakat su var kı;pc ımde torrent var ama sadece 1 bır fılm ındırmıstım;onu da arkadasım zorla ındırtmıstı,sevmıorum pek…her neyse gercekten sevındımmmm……..emeklerınız ıcın saolun………

  7. @ofori

    Bendeki sorun indirdiğim alt yazıya video bulamamam.Sen aslında o kadar güzel açıklamışsın ama ben bir türlü beceremedim.Hatta bir torrent programı dahi indirdim becerebilir miyim acaba diye ama ıhhhh olmadı.Öyle olunca bilgisayarda fazla yer kaplamasın diye Geri Dönüşüm Kutusu’nda yerini aldı.Bende mecburen beğendiğim filmin rapid linklerini bekliyorum.

Bir Cevap Yazın

