Baby and Me ~~ Ahgiwa Na

3a6cb1f2cb536d63e1cfeb5e6c89ca4b1226067607_full

Çok güldüm, hala da gülmeye devam ediyorum.filmi bitirdiğim gibi yorumunu yazmak istedim ama hala etkisindeyim, bilmiyorum ortaya nasıl bir şey çıkacak.Bir film bu kadar mı tatlı olabilir; içinde eğlenceyi bu kadar mı barındırabilir ki; izleyen “beni” benden alsın, mutlu etsin bıraksın aynı noktaya..İzlemeye başlarken böyle şirin bir şey çıkacağını hiç tahmin etmemiştim ama şimdi bundan dolayı inanılmaz bir şekilde mutluyum..

Keşke daha önceden izleseydim dedim çoğu yerde; zira sıklıkla denk geldiğim bir filmdi..19 yaşında; acayip yakışıklı ve bir o kadar sorumsuz lise öğrencisi ve market sepetine bırakılıp gidilen bir bebeğin hikayesini anlatıyor bu film..Ana karakterimiz dediğim gibi tam bir serseri; öyle ki daha filmin başında ailesi ona bir kaset bırakıp evi terk edip gidiyorlar.Kasette de “senin yaptıklarına artık dayanamıyoruz, seni bir süre terk ediyoruz” diyen bir not bırakıyorlar..Bizim çocuk bu duruma “yaşasın bütün ev bana kaldı artık parti yapabilirim” diye bir tepki vererek markete bira almaya gidiyor..

Ama market arabasına sırtını döndüğü bir an, içine çoktan bizim bebek bırakılmış oluyor.Bizimkisi neye uğradığını şaşırıyor, bir de bebekle bırakılan not artık onu bu işten kurtaramaz bir hale getiriyor; zira notta kendi ismi yazılı ve bebeğin ona ait olduğu belirtiliyor.Bizim berduş çaresi yok alıyor bebeği eve götürüyor.Başta ondan kurtulmak istese de, sonradan onu kendi bebeği gibi sahipleniyor, tam bir baba olma yolunda ilerliyor yani..Hatta ailesi evde olmadığı için parası tükeniyor ve sırf bebeği aç kalmasın diye hırsızlık yapıyor bebek kucağındayken, tabi şapşal kaçarken taksi yerine polis arabasına biniyor..

Anlattıkça hala gülüyorum aslında..Bizimki lisede olduğu için “nasıl bir öğrenci bebek sahibi olur ve hadi oldu diyelim nasıl olur da bebeğini okula getirir” diye okuldan da uzaklaştırılıyor.Bu arada bir de esas kız olmalı değil mi.Ben bu kadar tatlı bir yaratık görmedim hayatımda; diyen bir yorum fırlatabilirim anında..Kız çok tatlı ama, kendisin tam 8 kardeşi var ve bizim oğlanı ilk gördüğü an ona aşık oluyor ve kendini onun okuduğu liseye, aynı sınıfa ve bizimkinin tam yanındaki sıraya fırlatıyor.Bebeği öğrendikten sonra, bir yerde ona annelik bile yapıyor.Ama bir kez daha tekrarlıyorum –zira kendimi tekrardan alamıyorum- “kız çok tatlı..”

Bütün film boyunca gülüyorsunuz, belki filmin sonunda duygulanmadan edemiyorsunuz ama sizi garanti ederim ki; her dakikasından eğlence fışkıran bir film.Diğer komedi filmleri gibi araya küçük de olsa dram sıkıştırmammışlar –Allah onlardan razı olsun- ve işte böyle benim gibi izleyenleri bu açıdan çok ama çok mutlu etmişler..Mutlaka izleyin derim..

17 comments

  1. Kesinlikle katılıyorum, izlerken çok rahattım; daha sonra böyle kasmayan ve de bilhassa güldüren filmler aradım ama bugünlerde şansım yaver gitmiyor, bulamıyorum bir türlü.Bu konuda her türlü öneriye açığım..Yorum için teşekkürler..

  2. Hamamdaki sahnelere katıldım kaldım=)
    Bi de havaalanında.. Ne güzel filmdi yaaaaa:)

  3. @ sacalica
    Valla bu filmin ne zaman posterine baksam kendimle savaşıyorum yeniden izlememek için, o kadar seviyorum yani.Ve evet o hava alnındaki sahne de, polisler bizimkini tuttuklarında ve bebekte elini babasına uzattığında göz yaşlarıma engel olamadım.Zaten bu filmin en acıklısı sahnesi bu olsa gerek.Baştan aşağı mükemmel bir film benim gözümde.

  4. kesinlikle izliycem…baksana herkes övüyoooor. tıklayıp izlemezsem ne oliyim…haaa bu arada Oforicim çok izlemek istiyorsan izle diyecektim ama insan çok izleyince gına geliyor ve filmin çirkin olduğunu psikolojik kabul ediyor…yani anlayacağın sen kendini tutmaya devam et(tabii…edebildiğin kadar…)

  5. Valla pek kontrol edemiyorum, sende kendini kontrol etme ve izle bu filmi, heyecanla yorumunu bekliyorum..

  6. Başlı başına komediydi. 2008 yapımıymış birde. Keşke sinemada izleyebilme şansımız olsaydı.Bildiğim kadarıyla Türkiyede gösterime girmedi 😦

  7. @zxc

    Evet sinemalara verseler, bir çok insan “gülmek” neymiş öğrenecek ama maalesef ben daha hiç karşılaşmadım.Diğer filmler bir yana, bu bir yana; herkesin izleyebilmesini çok isterdim.Beni çok güldürmüştü, mutlu etmişti..Bebeğe bakan o garip kızımızda çok tatlıydı ama..

  8. Bazı insanlar çekik gözlü varsa o film dövüş filmidir diye önyargıyla bakıyor. Komedide dramda bu kadar başarlı olduklarını çok az kişi biliyor malesef.
    Evet bebeğe bakan kız çok şirindi Saç şeklinden etkilenerek -onunki gibi olmasada- saçımı kestim izledikten sonra:) Şimdi bir an önce uzasın diye dua ediyorum:)

  9. @ zxc

    Allah iyiliğini versin; merak etme bir bakmışsın çoktan uzamış saçların..Ben özellikle bizim çocukla okulun önünde ilk karşılaştıkları sahneye hayran kalmıştım; gerçi onun o an çocuğa hayran kalışı gibi olamaz ama olsun..Bir de bu filmde; cüzdanı çalıp kaçarken taksi yerine polis arabasına bindiği yerde çok gülmüştüm..

    Karakolda her seferinde öğretmenini bebeğin annesi sanıyorlardı ya, o kısımlar çok güzeldi..Gerçi film genel olarak çok güzel ve eğlenceli.. 🙂

  10. Bahsettiğin ilk sahnede kızın geceliği çok farklı ve çok tatlıydı:)
    Taksi yerine polis arabasına binmesi bitirmişti beni, gülmekten ölmüştüm:) Baştan sona komedi filmi olmanın hakkını çok iyi verdiğini düşünüyorum. Havaalanındaki sahneylede filme dram katmaları çok hoştu.

  11. @ zxc

    Ve ilk defa itiraf ediyorum; o hava alanı sahnede resmen ağladım.Öyle hüngür hüngür bir ağlama değildi ama o duruma özgü duygusallığa kendimi kaptırıverdim.Hem güldüm hem ağladım anlayacağın.Ben gerçekten de onun bebeğidir diye düşünmüştüm; ne de olsa “babasının” oğlu..Bu arada annesiyle babası da az değilmiş 🙂

  12. süper film yaa, kaçırmasın kimse izlesin mutlaka, iyi komedi ve bebiş çok ama çok tatlıııı,
    bana klonlasalar ya bitane :d

  13. süperdi ya
    elime tamamen rastlantıyla geçti ve ben komedi filmi sevmem yaaaa deyip bir kenara atmıştım
    tabi başroldeki güzel sıfatlı elemana başka bir yapımda aşık olunca hemen bunuda izledim ve 2. kez aşık oldum xD
    filmde güzeldi
    yani evet sıradan ama hoş
    hele bunu çırpınmaları beni benden aldı
    sonunda ne oldu çözemedim pek çocuğu manyak etmeseler 2 baba anne yok xD
    yazık

  14. Anneme bu zaman kadar izletebildiğim tek filmdi uzakdoğu bağbında. Ve her filmi bunula karşılaştırmaya başladı. Bide Jang Geun Seok’a babalık çok yakışmıştı. Şirin baba. Bayan karaktere hasta olmuştum orjinal bir karakterdi baştan aşağı. Herkesin izlemesini tavsiye ederim komedi ve kore sinemasının olmazsa olmazı dram. Süpper ikili bir arada. İzleyin izlettirin 🙂

Bir Cevap Yazın

