Art of Seduction – Fiyakalı bir ismi olan film..

Dün gece yatmadan önce, iş güzarlığım üstümde ya dedim bir film izleyeyim, azcık gülsün şu yüzüm, mutlu mesut uykuya dalayım..Tamamen bu düşünceler içindeyken, ne izlesem ne izlesem dedim karşıma işte bu film çıktı; Art of Seduction..Baştan çıkarma sanatı diyorlar, herhalde komik bir şeydir, arada romantizm de var; tam benlik bir filmdir diye düşünerek başladım izlemeye..

Ama çok geçmeden büyük bir hata yaptığımı da anladım.Neymiş, her posteri güzel olan, ismi cazip kılınan, hatta konusu hoş bir şekilde verilen filme balıklama dalmamak gerekiyormuş.Beğenen beğenir bu filmi, ama maalesef ben izlediğime pişman oldum..Her zamanki gibi bir adam ve bir kadın var elimizde; bu ikisi de karşı cinsi tavlama konusunda uzmanlıklarını vermişler, ellerinden uçanla kaçan zor kurtuluyor.Bunu yaparken de sonsuz aşkı bulalım diye bir gayeleri de yok, sadece eğlence maksatlı yaşayıp gidiyorlar..

Bu iki Kazanova kılıklı insan, bir gün birbirlerinin bu özelliklerinden haberleri olmadan karşılaşırlar; ve her ikisi de kendi yöntemlerini kullanarak birbirini tavlamaya çalışır.Ama zaman geçtikçe kullandıkları bu yöntemlerin kendi üzerlerinde hiçbir etikisi olmadığını anlarlar ve bu saatten sonra işler, kim önce diğerini pes ettirecek yarışına dönüşür..Hadi film boyunca istediğimi almamış olabilirim ama en azından sonunu biraz daha makul yapsalardı şurada “ahh” demezdim..

Kızın bencilliği, adamın kızdan aşağı kalmayan tarafları derken, boşa vaktimi ziyan ettiğim bir film oldu bence..Ama yine de büyük konuşmak istemiyorum, eğer uzun zamandır Kore filmi izlemeseydim, o zaman bu film için “iyi” sıfatını kullanabilirdim belki de..İzledikçe , daha mı seçici olmaya başlıyor insan nedir..Velhasıl; sizi eşek üstünden düşürebilir veya eşek üstünde çok güzel bir yolculuk vaad edebilir..Hangisini hissettireceği ise, izleyenin beğenisine kalmış; maalesef beni acımadan düşürdü..

3 comments

  1. zihnimi yormayayım hazır david amcamda oynuyorken izleyim diyenler için birebir; izlerken düşündürmüyor aynı oranda yüzünüzde tebessümde bıraktırıyor bilindik asya film kültüründeki sanatsal ve duygusal yoğunluğu çok fazla olmaması, melankolik havada bir atmosfer yaratmamış olması hadi izleyimde zihinsel bir mutluluk yakalayıım diyenler için ideal…
    bu arada blog süper olmuş yorumların artı izlediğin filmler gerçekten güzel hollywoodun görsel filmlerinden uzak, duygunun insanın ön plana çıktığı filmler kısacası eline sağlık; ve ii seyirler;)

  2. @ threexforl

    Kore filmleri, eğlenceli ve bir o kadarda “bize yakın” gelmeleri sebebiyle şahsım adına “harika filmlerdir” dediğim yapımlar olmuştur.Ama bazen ne kadar sevsem de filmlerini, arada bazı istisnalarda çıkmıyor değil.Bu filmi tam anlamıyla beğenmedim diyemem; ama seninde dediğin sebeplerden dolayı biraz daha mesafeli baktığım bir film.Öyle derdi tasayı boş verip, “aman banane dünyanın yükünden” demek isteyenler için hoş, eğlencelik bir film; ama bundan fazlasını da beklememek gerek..

  3. filmi biraz önce bitirdim.internette araştırdığımda hep iyi yorumlar görünce birde son iki izlediğim kore filmini çok beğenince en azından ortalamayı tuttturur diye düşünmüştüm ama bu film berbat kızın şirinliği bile filmi kurtaramamış..film mantık hatası dolu hiçbirşey yerine oturmamış…kızın sürekli rahatsız edici bi hanımefendi rolü yapmaya çalışması felaket…zamanınızı boşa harcamayın derim….

Bir Cevap Yazın

