Love in Magic- Sihirli aşk… :)

Love in Magic; adının hakkını veren bir film .Sihirbazlık gösterileri yapan ve bu işte ün salmış baş rol karakterimizin; özel hayatı da buna paralel bir şekilde oldukça hızlı geçmektedir.Kadınları yaptığı ufak sihir numaraları ile tavlayan, daldan dala konan arı misali gününü gün eden bir karakterdir kendileri.Ve bunu yaparken de halinden oldukça memnundur..

Ancak menajerinin internete verilen bir videoyu ona göstermesi ile hayatı hiç de beklemediği bir yönde değişmeye başlar.Zira bu video , onun ve birlikte olduğu kızın mahvına yol açabilir..Bundan kurtulmak için, uzun zaman önce ayrıldığı o kadını bulmalı, ona olanı biteni anlatmalı ve bunu görüntüleyen motelin ortaya çıkarılması gerekmektedir.Tabi, bütün bunlar için aceleci olunmalı, zira internetten bu görüntüleri kimlerin izleyeceği hiç ama hiç belli olmaz..

Esas kızımız ise; bütün bu karmaşadan uzakta bir lisede kendi halinde öğretmenlik yapan, yakın zamanda bir estetik cerrahtan evlenme teklifi almış, mutlu mesut yaşayan bir kızımızdır.Ama bir anda karşısında eski sevgilisini gördüğünde ve internete düşen görüntülerine şahit olduğunda o mutlu küçük dünyası bir anda başına yıkılır, çareyi yatak altlarında gizli gizli ağlamakta bulur.Ama, daha henüz kimse bir şey öğrenmeden bunu yapanı bulmak ve o videoyu ortadan kaldırmak için birlikte hareket etmeye başlarlar ve bu ikilimiz şehirde ne kadar motel varsa, ellerinde gizli kamera yakalama cihazı ile kapı kapı dolanırlar..

Geçmişte birbirlerini ne kadar az tanıdıklarını yeni yeni öğrenmeye başlamışlardır.Artık, önlerinde uzun bir yol, keşfedilmesi gereken bir otel odası, videonun kimler tarafından izlendiği derken ortaya 100 küsür dakikalık güzel bir film çıkar..Çoğu yerde kahkahalar atarak güldüm resmen,zira bu adamlar seyirciyi güldürmek istediklerinde hiç tereddüte düşmeden bunu başarabilen insanlar..

Romantik bir film yapmışlar orası kesin ama bunu yaparken de araya dram yerine komedi serpiştirmişler ki bu çok daha iyi olmuş bence..Hele bir yerde öğretmen kızımızın öğrencileri esas adamımızı dövüyordu, orada özellikle çok güldüm..Şiddetle tavsiye edilir, hem çok güzel sihir numaraları da gösteriyorlar..

3 comments

  1. Tavsiyene uyacağım izlenecekler listeme ekledim 🙂 Bir şey soracağım Last Scandal of My life sanırım dizinin adı onunla ilgili bir şeyleri biliyor musun?

  2. @ La Fea

    İzleyecek olmana çok sevindim.Ben de bu filmi izlemeden önce baya bir yorumlarını okumuştum hatta sarangni’de ayrıntılı bir tanıtımı vardı bu filmin; ondan sonra izlemeye karar vermiştim.Bahsettiğin dizinin ismini duydum ama nasıl bir konusu var hiç bilmiyorum, sanırım bunu izlemeyi düşünüyorsun..

    http://wiki.d-addicts.com/Last_Scandal

    Şimdi baktım cidden güzel bir konusu varmış.Güzel bir şekilde ikisini bir araya getirmişler ama koca faktörünü nasıl aradan çıkaracaklar çok merak ettim.Bende daha dizinin tek bir karesini izlemeden car car yorum yapmaya başladım bile.16 bölümmüş, bölüm sayısının az olması da çok iyi, gereksiz yere uzatmazlar belki.Bak şimdi benim de aklım çelindi sanki:)

  3. ha ha :)) güldürdün beni. Ben izlemeye başladım an itibariyle ya ne çok şey var izlenecek. Hangi birine yetişeceğim bilmem :)))))

Bir Cevap Yazın

