Midnight Secretary ~~ Shoujo mangaların en güzel örneği..

Uzun zamandır manga okumamıştım; geçen gece nette avare avare dolanırken gözüme çarptı birden bu manga ve bende okumaya başladım..Aslında 6+ cilt olmasına rağmen sadece 5 cilt çevrilmiş vaziyette, onun için bitmemiş bir manganın heyecanı ile yine baş başa kaldım..Nerdeyse gece boyunca okudum, hatta bir ara gözlerim iflas etti artık, bulanık görmeye bile başladı..Neyse ki son verilen bölüme kadar hepsini okudum öyle yattım, aslında buna yatmak denmez resmen sızdım kaldım..

Konusu, şimdiye kadar çoğunluğun ilgisini çeken, hakkında kitap, film, dizi, anime ve de manga derken ne var ne yok konu malzemesi yapılan bir şey; vampirler ve onların gizli yaşantısı..Vampirler konusunda aslında şimdiye kadar değişen hiçbir şey olmadı benim gözümde..Dracula, Buffy ve Angel serileri, hatta son zamanlarda birden yıldızı parlayan ve nicelerini peşinden sürükleyecek gibi duran Twilight kitapları, son dönem True Blood dizisi derken arada ince ayrıntılar değişiklik gösteriyor ama fikir yine de o cazip yüzünü göstermekten kaçınmıyor; vampirler hala herkesin ilgisini çekiyor..

Bu mangada ise; aksiyon aramamak gerek, zira türü itibariyle bundan bir hayli uzak bir noktada kendisi..Zaten benim gibi birinden özellikle manga konusunda aksiyon takip etmesi de beklenemezdi..Bende kendimi hayali sukuta uğratmadan romantik türde bir manga okumaya karar verdim..Efendim buradaki vampir ahalisi; sadece karşı cins insanlardan beslenmekte ve de insanlardan çocuk sahibi olabilmekte.Ancak, doğan çocuklar arasında iki kardeşten biri insan olurken diğeri de vampir olabilmekte..Yani nasıl bir türün doğacağı tamamen kaderin oyununa bakmakta..

Manga aslen bir vampir üzerine kurulu; diğer vampir klanını pek göremiyoruz..Bu vampirimiz zengin bir insanın vampir karısından olma “vampir” oğlu..Büyük bir iş yerinde üst düzey yönetici olarak çalışırken, bir gün kendisine yeni bir sekreter verilir..Bu kızımız patronunun asıl türü hakkında hiçbir şey bilmezken; onun kendini beğenmişliğinden, çapkınlığından ve de asabiliğinden yaka silkmekte ama görev aşkıyla dolu olduğundan sesini çıkarmamaktadır..Buraya kadar güzel olan durumu; patronunun sivri dişlerini gördüğü anda değişiverir…Ve sonda bırakılan üç nokta okuyanı bütün gece ayakta tutar, devamını mutlaka okumalıyım diyerek..

Bu adresten online olarak okuyabilirsiniz, bu adresten ise, üye olarak bilgisayarınıza indirip, istediğiniz zaman okuyabilirsiniz..Ama dediğim gibi daha sonra bitmemiş bir mangayı okumak, bekleme sürecinde insanı azap içine sokabilir..

Reklamlar

4 thoughts on “Midnight Secretary ~~ Shoujo mangaların en güzel örneği..

  1. hakketten üstedsın sen ya benim yeni okuyup bayıldığım mangaları sen çoktan okumuşsun bilem nasıl güzeldir bu da bauna da bayıldım herşeye bayılıyor muyum ne 😀 ama gerçekten iyiydi bence türünün en iyilerinden hem de Kaya en başta sakin sessiz dururken sonra beni resmen şok etti dişiliği ile hayran kaldım.Kyouhei ise çok karizmatik bir vampir kesinlikle özellikle Kaya’yı ilk gözlüksüz ve saçı açık gördüğü kısma bayıldım ben:D bunu da herkes okusun mutlaka 🙂

  2. @chibi

    Bu benim ilk göz ağrılarımdandır; ilk zamanlarda devamı var mı diye çok bakınırdım, yeni bölümlerde sevinçten zıplardım ama sonradan bıraktım bende..Ama okuduğum dönemlerde nasıl heyecanlanırdım, bir daha baştan başlamam gerek o heyecanı tekrar yakalamak için..Şimdilerde film izleyip duruyorum, manga zamanımın gelmesi lazım, o zaman coşuyorum ben..Chibi seni manga zamanlarında görüyorum arkadaşım, çok özendim bak şimdi:D

  3. sorma hem de nasıl bir manga zamanı şu anda sanırım 7 ya da 8 tane devam eden mangayı takip ediyorum işkence resmen arada da bir sürü tamamlanmış okudum ve başka hiçbir şey bana mangalar akdar zevk vermiyor bugünlerde 😀

  4. Usui askina kaichou wa maid sama’yi bir daha okuyayim dedim, sonra ofori acaba baska neleri tavsiye etmis dedim ortak bir yaoi zevkimiz var sonucta; bir baktim ki meger ne cahilmisim…. hapi mari hakikaten guzel tam 24 saatte bitirdim tum bolumlerini:) midnight secretary de fena degil kizi cok sevemedim ama; disilik filan hikaye sexkolik anacim o! simdi de private prince’e baslayayim diyorum. Cok okumam gerek coook:)manga canmis da dizilerden filmlerden vakit kalmamis meger.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s