Love Me Not -Sevme beni diye bağıran bir film..

Love Me Not sıklıkla denk geldiğim ama hep göz ardı ettiğim bir filmdi.Bugün artık oturdum ve izledim; izlerken herhangi bir beklentim yoktu, illa çok komik olacak, üzecek veya romantik olacak diye düşünmedim.Sadece konusu dikkatimi çekti ve ben izlemeye başladım..Serseri bir adam, ki kendisi gece kulüplerinde “host” denilen bir mesleği icra etmekte; kadınlarla vakit geçirip onların paralarını bir güzel yemekte, aşka inanmamakta ve o camiada bu konudaki acımasızlığı ile ün salmaktadır.

Bir gün yaptığı pis işler gün ışığına çıkar ve patronu ondan yüklü bir miktar parayı bir ay içinde bulup iade etmesini “nazikçe” ister; aksi takdirde bu bir ay onun son ayı olacaktır..Kadınlarda şansını denese bile bu parayı bu kadar kısa bir sürede toplayamayacağını anlayan adamımız, daha önceden yanında çalışan ama bir kazada ölen arkadaşının yerine geçerek, ona ölen babasından kalan mirası alarak bu parayı toplayabileceğini düşünür..Ama tabi sorunsuz bir film beklememek gerekir, zira ölen arkadaşın bir de kız kardeşi vardır..

Adamımız erkek kardeş kılığında malikaneye gittiğinde; onu kör ve bütün dünyaya karşı içi buz tutmuş bir kız kardeş bekler..Bizimkinin onu abisi olduğuna ikna etmesi, diğer kadınları kandırdığı kadar kolay olmayacaktır..Valla şu an kendimi çok takdir, gayet de güzel bir tanıtım yazabiliyormuşum..Egomuzu da yeteri kadar doyurduğumuza göre, filmi beğenip beğenmediğimi ifade etmeliyim artık..

Açıkçası, lafı bu kadar dolandırmamdan da anlaşılmıştır, bende pek emin değilim sevip sevmediğimden..İzlerken sıkıldığım yerler oldu, sonu ne zaman gelecek bunun dedim, acaba ileri sarsam mı diye söylendim; bu iki karakterde beni öldürecek şimdi dedim..Ama bütün bunları dediğim halde dilim bir türlü “sevemedim ben bu filmi” demeye de gitmiyor maalesef..Orta şekerli bir film diyelim, ne kötületiyor kendini ne de sevgiyle bahsettiriyor..

3 thoughts on “Love Me Not -Sevme beni diye bağıran bir film..

  1. bu fılmı ben cok sevdım ;oylesıne ıcıme ısledı kı ,anlatamam,sıyah ve beyazın yakısması kadar yakısıyor kahramanlar bırbırıne..adamın o yasadığı kırlı dunya ıcındekı temız kalan yanı,ve kızın masumıyetı;bu benı cok etkıledı..love me not dıyen;fakat sevılmeyı cok hakeden bır adam;ve gercek sekılde hıc sevılmemıs;etrafında donen onca kırlılığın ıcınde,fızıksel korluğun harıcınde bır korlukle yasayan esas kız……ah ah….bühü……:(((kı ben bu adamı cok sevıorum ;kızı de oyle;bunların harıcınde;fılmın gercekten cok ağır bır dram havası var;kara bulutları her an uzerınızde hıssedıyorsunuz;ben fılmde katıla katıla ağlamıstım zıra;spoıler gıbı mı olucak bılmıorum ama;hele fılmın fınalı bambaskaydı;ALLAH ım o nasıl bır asktır;demekten kendımı alamadım;keske kavussalardı….ccok sevıorum cok;love me not fılmın adı ama;sevmemek elde değil;sevırummm hem de cokkkkk …
    bu arada oforı sen fılmı beğenmemıssıın pek;uzuldum buna;garıp sekılde bu fılmı cok sevıorum ya;herkes de sevsın ıstıorum garıp bır sekılde..:))))))))

  2. @ nisa-1341

    Ben bu filmi izlediğim zamanlar sanırım geçen yaza denk geliyor, şimdi izlesem yine aynı düşüncelerde olur muydum bilemiyorum ve pek de öyle hissedebileceğimi düşünmüyorum.Bilmiyorum, belki de daha farklı beklentilerle izlemeye başlamıştım bu filmi..Yine de senin anlattıklarına katılmadan edemiyorum; adamın sonunda yaptığı şey kendi hayatından vazgeçecek bir fedakarlıktı; kızın durumu ise daha içler acısı bir haldi..O son sahne gerçekten de çok etkileyiciydi, görmeyen gözlerin önünde sevdiğine bakarak ölüme gitti..(pis kötü adam, yaşamasına izin vermedi ki..) Love Me not, işte böyel izleyenleri ismine tekabül ruh hallerine sokabiliyor..

Bir Cevap Yazın

