Müzik belası..

Kardeşimle ortak noktalarımız fazladır, aynı filmi izler ve severiz, aynı dergileri okuruz, aynı televizyon programlarını izleyip sonrada “ben izlemem ki onu” diyerek inkar ederiz..Ama öyle bir anlaşamadığımız nokta varki, beni benden alır vee katil olmaya sevk eder..Hayır severim kardeşimi ama müzik dinlemeye başladığı zaman kafam şişiyor resmen, yukardaki resimden beter oluyorum.O yabancı müzik dinler ben yerli dinlerim.Anlamıyorum kardeşim, hadi anlasam bile onun dinlediklerini kafam almıyor, bangır bangır bir şey var ortada ona da utanmadan müzik diyorlar..

Hayır yani, ne var şöyle germeyen, fazla gürültü yapmadan sese yoğunlaşan müzikleri dinlese.Şimdi hakkını da almayayım arada sırada uyuşuyoruz müzik konusunda ama çoğunlukla beni deli etmekle geçiyor günleri..Bir de açıyor Last fm’i, Allahhh artık önümüze ne gelirse dinliyoruz maaile..Oysa bir Zeki Müren var, rahmetlim ne güzel de söyler..Hadi bu çok eski derse, açsın Düş sokağı sakini, olmadı bir Sting felan ne bileyim dinleyelim işte..Olmuyor olmuyor..

Bir Cevap Yazın

