I a m Legend- Efsaneyim işte ne diyeceksiniz buna?

O kadar çok konuşulduk ki hakkında ve de tabi o kadar çok şey yazıldı ki, ben de her ne kadar vakti zamanında gidip izleyemesem de, denk geldiğim bir aldım vcd’sini, oturduk izledik kardeşimle..Ben yapı itibariyle bir korkak bir insanım; sırf bu sebepten o kült haline gelmiş korku filmlerinin hiç birini izlemiş değilim ve hala da izlemeyi düşünmüyorum.Bu filmi izlemden önce kardeşim saolsun beni biraz korkuttu “şöyle sahneleri var, böyle sahneleri var.” Diye.Bende o psikoloji içinde her an tetikte izledim filmi..

Şimdi “bana yalan söylemiş” de diyemiyorum, zira arada öyle sahneler vardı ki, tek başıma olsam bir de gece izlesem kesin korkardım.(Gerçi yine de fark etmedi, o mutasyon geçirmişlerin saldırılarında yine yeteri kadar gerildim) Ama sonuç itibariyle diyebilirim ki, çok güzel bir filmdi..Artık birbirinin benzeri o kadar çok film varki, insan arada böyle bir hoşlukla karşılaşınca çok mutlu oluyor..Zaten benim gibi taraf yüzsüzce taraf tutan bir izleyici için Will Smith’ın oynaması bile yeterli.Sevilesi ve daha sonra tekrar tekrar izlenesi bir film..

Bir Cevap Yazın

