Ezginin günlüğü-Gönüllerin günlüğü..

Seviyorum bu grubu dinlemeyi..Ben bir şeye takınca tam takanlardanım sanırım, pek kolay bırakmıyorum yakasını.Bu grup için de böyle oldu, bir yaz boyunca “Dargın Mıyız..” kasetlerini dinledim durdum..Ama çok güzel söylüyorlar; müziktir sestir derken ortaya harika bir uyum çıkıyor.Sanki söylerken insanın içine işliyorlar.Dargın mıyız şarkıları beni benden alır, bazen mutlu bazen depresif bir ruh hali içine sokar..Velhasıl, güzel bir grup, güzel şarkılar ve hoş duygular hepsi bir arada verilir size..Sevelim, sevdirelim..

Bir Cevap Yazın

