Death at a Funeral- Cenazede ölüm olur mu?

Bir KPSS sınav çıkışı, içimdeki o büyük umutsuzlukla sadece otobüs paramı bir kenara ayıracak şekilde bütün paramı yemiş ve bu filmi almıştım.Ee haklı olarak o sınav sonrası biraz keyiflenmek benim için farz olmuştu ki, bu film duruma biçilmiş kaftan oldu.Daha önceden okumuştum nasıl bir film olduğunu, bir iki kere de fragmanına denk gelmiştim.Ama bütün bu reklam mevzularını bir kenara atalım, biraz dürüst konuşalım, ben bu filmi hakkında yazılan o harika yorumlardan dolayı almadım.Aldım çünkü, oynayanlar arasında “gözüne kaşına kurban olduğum, bir kere dönüp bana baksın diye öldüğüm” -tabi rüyalarımda- dediğim sevgili Matthew Macfadyen “abimiz” vardı..

Durum böyle olunca aldım filmi, masülale başladık izlemeye.Ve bu kadar güzel bir film mi olurmuş, harika diyen kısıtı beğeni yorumlarım aynen burada tekrar etti.Ben izlerken çok eğlendim, içeriğin bu kadar eğlenceli olacağını tahmin etmiyordum açıkcası ve nitekim sevindiren bir gelişme oldu bu..Sıradan komedi filmleri gibi değildi, ortada patlatılan espriler falan da yoktu -zira zaten bir cenaze ortamındayız- ama yine de o ironik halleri ile, eşcinsel sevgili, kafayı bulutlandıran hapları ile ortaya çok güzel bir film çıkmış..Herkese izlemesini tavsiye ederim, ben çok beğendim..

Bir Cevap Yazın

