Bakire ve Hamile-Olabiliyormuş işte..

Bu filmi almadan önce sinema dergisinde küçük bir yazısını okumuştum, sonrasında da “mutlaka almalıyım” gibi bir sancı içinde değildim ama bir gün denk geldim ve böylece evimize girmiş oldu.Bir gece vakti uykulu gözlerle izlemiştik..Peri masalı anlatmıyor size, duygu durumunuzu çökkün bir seviyeye veya taşkın sınırlara çekmiyor, aslında çekmek gibi bir gayesi de yok..

Adı üstünde, bakire bir kızın hamile kalmasını anlatan bir film.Ama öyle mistik olaylar da beklememek gerekiyor filmin sonundan..Düz çizgilerle, birbirini başta pek tanımayan ama daha sonra birbirlerini herkesten daha iyi anlayan ailesi tarafından sorgulanan hamile bir bakire ile onun eşcinsel diye evden kovulan ama o zamana kadar aklından böyle bir düşünce dahi geçmeyen dışlanan kuzeni..

Tabu konular, toplumun bakış açısı derken aslında ortaya baya güzel bir film çıkarmışlar., ben çok beğenerek izledim, kardeşim nasıl düşünüyor bu film hakkında bilmiyorum ama filmin sonunda hiçbir eleştiri gelmediğine göre o da sevmiş olacak..Büyük şeyler beklenmemesi gereken ama yine de sizi memnun bir şekilde ekranından başından kaldırabilecek bir film..

3 thoughts on “Bakire ve Hamile-Olabiliyormuş işte..

  1. Bir şey denedim olmadı. Önceki yorumumu sil lütfen.Kız nasıl bakire ve hamile. Nasıl açıklıyorlar bunu? Filmin örjinal adı Quinceañera Güney Amerika’da kızlar 15 yaşına girdi mi artık genç kızlığa-kadınlığa adım attı kabul edilir ve bunu kutlamak için prenses-partisi düzenlenir. Amerikan’nın sweet 16 gibi ama çok daha şeker ve paran varsa daha görkemli. Çevirisini beğenmedim o yüzden.

  2. @ la Fea

    Filmde işte o konuyu bir şekilde açıklıyorlar; kız ısrarla bakire olduğunu söyleyince babası tabi inanmıyor, sonra açıklığa kavuşuyor her şey.Bende filmi izledikten sonra öğrendim o geleneklerini, çok ilginç..

Bir Cevap Yazın

