Seducing Mr Perfect – Baştan çıkarıcı bir film:)

Güney Kore filmlerini neden bu kadar seviyorum bende bilmiyorum ama izlerken sanki tanıdık bir şeyler varmış gibi geliyor..Bazı cümleler, bazı davranışlar kendi evimin içinde kuruluyormuş gibi, o kadar yakın ve o kadar sıcak..Şimdi bahsedeceğim filmin adı; Miseuteo robin ggosigi gibi bir şey ama biz ona “Seducing Mr Perfect” Bay Mükemmeli Baştan Çıkarmak desek daha doğru olur..

Bu filmi izlerken, en son sahnede yine bu duyguyu hissediverdim..Neyse efendim; gelelim bu filmin konusuna; Erkekler konusunda başarısız olan bir kadın ve onun yeni -ama bir o kadar yakışıklı, soğuk, gaddar- patronu bir araya gelince; bir de bu patron ona ikide bir ilişkiler konusunda beceriksizliklerini yüzüne vurunca , kızımızın haklı intikam planları eşliğinde ortaya keyiflik bir film çıkıyor..Geçen akşam izledim bu filmi; aslında başlarken bitirmeyi pek düşünmüyordum, herhalde uyur kalırım veya beni sıkar kapatır giderim diye düşünürken bir hevesle ve tek bir uyku belirtisi göstermeden oturdum ve izledim..

Adamın o soğukluğu bile ona ayrı bir hava katıyor mu desem, kızımızın baştan çıkarma maceralarını eline yüzüne bulaştırması onu daha tatlı gösteriyor mu desem, hesapta olmayan olayların ikisini yakınlaştırması mı desem, ne desem bilemiyorum işte..Keyiflik mutlu eden bir film mi desem; sanırım kurulacak cümleyi bulmuş olurum..Adamın soğukluğundan eser kalmadığını görmek, bu sefer kızın kendini çekişine şahit olmak derken bir solukta bitiveren bir film olarak çıkıyor karşımıza..Yine bir Kore filmi, yine kahkahalar..

Adres: http://www.crunchyroll.com/library/Seducing_Mr_Perfect_-_Movie ( İngilizce alt yazı)

13 thoughts on “Seducing Mr Perfect – Baştan çıkarıcı bir film:)

  1. Yazılarına canı gönülden katııyorum…İşte beni kore dizilerine bağlıyan en büyük sebeblerden biri…Gerçek hayattan komik alıntılarla bizlere sunulmuş adeta…buda beni her yönden etkiliyor ve mutluluk kazandırıyor…işte böyle sürüp gidiyor düşüncelerim…

  2. Aslında tam üstüne geldi bu yorumun; sabah kalktığımda içimden bu filmi yeniden izlemek geliyordu, iyice gaza geldim şimdi.Ve evet ben filmlere dizilere olduğundan daha düşkünüm : )

  3. Filmi izliyorum şu anda. Adam çok yakışıklı, film de çok eğlenceli. İndirmeye başladım bile :)

  4. @ La Fea

    Evet bende adamdan baya etkilenmiştim zamanında, hatta başka filmlerini aramıştım.”Father” diye bir filmini izlemiştim daha sonra; sırf o oynuyor diye yani.Bu arada kendisinin o kadar iyi İngilizcesinin olması ben şaşırtmıştı, sonra açtım okudum biyografisini, babası İngilizmiş onu öğrendim.Adamın adı Daniel Henney..Bak iştaha geldim şimdi bakayım daha ne filmler yapmış.. :)

  5. Evet biliyorum. İlk gördüğümde o mu acaba dedim. Hollywood da adı duyuluyor yavaş yavaş. Adam baba tarafında İngiliz anne Asyalı e yani güzel bir karışım :P Gywenth Paltrow ile bir reklam filmi var izledin mi?

    Bu arada Boys Over Flowersı izledin mi?

  6. @ La Fea

    Evet izledim ve hatta az önce gaza gelmiş bulunup, oturup kimdir bu adam diye bir yazı yazdım; insanın boş vakti olmaya görsün, böyle şeylerle dolduruyor işte.Gong yoo gibi şirin olmasa da; bu da yürüyen “karizma” azizim :)) …

  7. Bir dakka ya ben anlamadım Ne oldu yani sonunda? Ne saçma bitti öyle? Neden ziyaret etmiş ailesini o zaman? Nefret ediyorum böyle tamamlanmayan hikayelerden!

  8. @ La Fea;

    Aslında sonunda ben de evlenecekler falan zannettim hatta sırf o sebepten ailesini görmeye gitti sandım. Zaten bizim tepkimiz gibi babasının tepkisi de birdi. Adam resmen terliğini çıkartıp çocuğun kafasına fırlattı “madem kızımla evlenmeyeceksin ne işin var burada” diye. Kızım babası bizim adımıza tepkisini koymuş oldu bence, bu arada o sahnede çok güldüm:)

  9. Güzel de yani çok saçma. Kızınızla henüz evlenmek istemiyorum demesi daha da saçma. Sonunu sevmedim. Güzel bağlayamamışlar. Biraz da beraber sahnelerini görseydik. 1-2 dk falan. Ya da o öpüşme sahnesi ve konuşmalar daha uzun olsaydı. Olmamış bence.

  10. @ La Fea

    Evet birlikte oldukları sahneleri uzatabilirlerdi, insanın hevesi kursağında kalıyor. Ama ben genel olarak yine de beğendim, belki de ilk izlediğim Kore filmleri arasında yer almasındandır.

Bir Cevap Yazın

