I’m Sorry, I Love You – Korean Drama

Geçenlerde Trt’de verilen Düşlerimin Prensini izlerken kore dizilerini sevdiğimi fark etmiş ve nette haldır huldur kore dizisi aramaya başlamıştım.İşte o zamanlarda karşılşatım bu diziyle.16 bölümlük kısa bir dizi ama şimdiye kadar izlediğim “en acıklı” dram budur diyebileceğim kadar etkili bir dizi.İlk sekiz bölümü ingilizce altyazı ile izleyip -ki burada azcık ingilizce ve hayal gücüm yeterli- son sekiz bölümünde meğerse türkçe alt yazı veren bir site varmış diyerek izlemiştik..Kota korkusu ile baya çekişmeli geçen bir süreçten sonra iki gün boyunca yemeden içmeden izledik ve “ağladık.” O kadar acı bir öyküsü var ki, her bölüm öyle vurucu bir sahne veriyorlar ki, için cız ediyor..

Çok öznel bir yorum biliyorum ama bu dizi hakkında başka bir şey yazmam yasakmış gibi hissediyorum.Hele son bölümde nasıl ağladım; hem halime gülüyorum hem de onlara bakıp bakıp ağlıyorum.Dizinin konusu kısaca şöyle;

“Cha Moo Hyuk bebekken evlat edinilmiş ve Avustralya da yaşamış bir Kore gencidir.Onu evlat edinen ailesi tarafından kötü davranıldığı için evi terk etmiş ve sokaklarda yaaşamaya başlamıştır.Sokakta yaşamanın her türlü kuralını öğrenmiş, geçimini yabancıları dolandırarak kazanmaktadır.Bu süre içinde çok sevdiği ve ona Korece konuşmayı öğreten bir kız arkadaşı da vardır.Ancak daha sonra bu kızın kendisini aldattığını ve zengin bir adamla evleneceğini öğrenir ve bir anda bütün yaşama arzusu yok olur.Bu umutsuzluk içindeyken yine başka sokak çetelerince kandırılmış ve dolandırılmış Eun Chae ile yolları kesişir.

Eun Chae, Kore’de oldukça tanınmış ve popüler olan Choi Yun’un koordinatörü ve çocukluk arkadaşıdır.Bir çekim için Avustralya’ya gelmiş ve ekibi bırakarak Kore’ye erken dönmek için otelden ayrılmıştır.Ama daha sonra kandırılarak bavulu ve çantası çalınmış, bilmediği bir ülkede, bilmediği bir dille ne yapacağını bilmez hale gelmiştir.Sokakları amaçsızca dolaşırken Cha Moo Hyuk ile karşılaşır ve onun Korece bildiğini görünce kurtulduğunu düşünür.Daha sonra Cha Moo Hyuk’un peşine takılarak günü ve geceyi onunla geçirir.Gece sokakta yatmak istemediğinden ayrılmak ister ama dışarıdaki diğer çeteleri, tehlikeyi görünce vazgeçip Cha’nın yanında kalır.

Daha sonra çantasını bulan Eun Chae ülkesine geri döner.Cha Moo Hyuk ise kendisini terk edip evlenecek olan eski sevgilisinin düğününe gider ve daha sonra onu Kore’ye, gerçek ailesinin peşine düşürecek olaylar başlar.Dizi ilerledikçe dram ve romantizm de kendini göstermeye başlar..”

Böyle bir dizi olacak, izlemek için imkanın olacak ve pas geçeceksin; asla yapılmaması gereken bir hata derim..Ben bu kadar güzel bir aşk görmedim başka yerde..O kadar derin ki, o kadar sahiplenici ama bir o kadar da kırılgan..İzlerken olayın sıcaklığı ile fark etmiyorsunuz ama sonradan düşününce televizyon tarihinde bundan daha güzel bir aşk hikayesi olamaz diyorsunuz.Evet izlerken ana karakterin annesini bulma çabası, sonunda yaşadığı hayal kırıklığı ile haklı intikam duygusu üzerinde yoğunlaşıyorsunuz ama araya öyle bir aşk sıkıştırmışlar ki, onları düşündükçe bile içinizin sıcacık olmasını engelleyemiyorsunuz..Biri ölmeden önce kalan son günlerini sevdiği ile geçirmek isterken, diğeri ona inanmıyor ve tersliyor.Sonra o diğeri, gerçeği öğrenince ne olursa olsun çocuğun kapısının önünden ayrılmıyor.Gece demiyor, gündüz demiyor, o soğuk havada aç perişan, yorgunluktan yıkılana kadar sırf onu görmek için yanında olmak için kapısında bekliyor..

Ve siz ağlaya ağlaya bir hal oluyorsunuz..,

Edit: http://video.yahoo.com/mypage/video?s=3970613&o=100 Bu adrese tıklayarak türkçe alt yazı ile izleyebilirsiniz..

71 thoughts on “I’m Sorry, I Love You – Korean Drama

  1. hiçççççç…izlemedim…ama anlatışınızdan belli güzel bir diziymiş…BENİMDE her zaman ennnn büyük korkum kota doldutmaktır…Hatta böyle bir şey başımada geldi!Oyüzden dikkat etmek lazım dimi?TEŞEKKÜRLER!(bak merak ettim şimdi)

  2. Bu dizi için okuudğum tüm yorumlarda herkes ağladığından bahsediyordu, ağlamadım diyen bile en azından duygulandığını itiraf etmişti.Ve ben kesinlikle ağladım; adamlar bu dizinin türü “dram” olacak demişler ve bunun hakkını tesslim etmek için ellerinden geleni yapmışlar resmen..

  3. sana canı gönülden katılıyorum…bir süredir yoktum ve senin sayende bu diziyi izledim,hayatımın ennnn acıklı dizisiydi diyebilirim…daha bir bölüm seyrettim ama kendimi ağlamamak için zor tuttum.teşekkürler by by

  4. Zaten ilk bölümü film kıvamında çekmişler resmen; bir bölümde içine olanca dramı yerleştirmişler ve daha oradan izleyeni her şeye hazırlamışlar gibi.Ben ilk bölümde en çok müzikleri sevmiştim ve evet ilk bölümün heyecanını hala hatırlarım.Kız tek başına ne yapacak, bizimkiyle nasıl karşılaşacak; bizimkinin dramı nereye kadar sürecek derken insanı baya bir meraka düşürüyordu..

    Ama seni temin ederim ki, diğer bölümler aynı heyecanı devam ettiriyor.Her bölümde içim dışıma çıkmıştı, duygusallıktan..Hadi bakalım bende heyecanla senin bitirmeni bekliyorum; düşüncelerini çok merak ediyorum..

  5. BEN yazmayıda çok severim…O yüzden en büyük sorunlatımdan bir,de işte bu…bence KORE dizilerini insana sevdiren şeyde işte bu!her bölümde insanı düşündürecek bir yan çıkarıyorlar…

  6. bence bu diziyide popüler diziler arasına katmalısı!hem dizinin sonunda ne olduğunu merak ettiğim halde izleyemiyorum da… bari böyle heves gidereyim…çooook merak ediyorum sonunda acaba birşeyler olupta mooh-k…(isimi unuttum!aaaaaaa)ve song eun chae evleniyormu,yoksa tam birbirlerini bulmuşken mooh-k…ölüyormu? oooooffffffff…ben bahsızım bahsız!:(

  7. senin jet olduğuna daha daha daha çok inanıyorum bir geçmişe bakıpta ne olduklarını öğreniyim dedim şaşkınlıktan küççük dilimi yutmak üzareydim…(o yazılar neydi öyle kız!)birde yürüyen şatoyu senin bildiğinle YÜRÜ ŞATOM YÜRÜ(GALİBA BÖYLEYDİ)izlemişsin bende izledim.hemde türkçe dublajlı olarak gerçektende güzel bir çizgi sinema…

  8. aaaaaaaa bak bir şey daha buldum”200 POUNDS BEAUTY”ayyyy türk filmleri geldi yine aklıma! bu tam benim tarzım birdahaki ay bunu izlerim.ama ne kadar zamanımızı alıyor? hatırlayabiliyor musun?

  9. şey Oforicim m,eminim anlamışsındır ben meraklı bit insanım,bu yüzden Oforinin anlamını(anlamı varsa tabi.) da merak ettim;ayrıca neden bu adı seçtin?

  10. Valla o kadar çok soru sormuşsun ki hangisinden bahsetsem bilemedim : ) İlk olarak, Im sorry ı love you’da ne olduğunu hayatta söylemem. Aslında spoiler konusunda esnek bir insanım ama bu dizi hakkında küçük bir şey söylesem bile senin izleme zevkine gas etmiş gibi hissederim kendimi.Bütün sırlar son bölümlerde çözülüyor diyebilirim sadece.

    Sonra Howl hakkında yazdıkların; Hayao Miyazaki filmi olacak, imkan bulunacak ve ben izlemeyeceğim; elimden geldiğince izlemeye ve takip etmeye çalışıyorum.Bu adamın diğer filmlerini de -tabi hepsini değil- izledim ama o dönem blog yazmıyordum, hiç bir şey yazmadım.Sonuçta, süper filmer yapıyor adam..

    Ofori’nin anlamı ise; “ofori” psikiyatride kullanılan bir terim.Genellikle manik hastalarda görülen bir hafiften uçuyorum hali.Ayakları yerden kesilircesine mutlu olmak, bulutlarda gezinmek, kendinden geçmiş bir mutluluk halinde olmak gibi manalara geliyor.Okulda psikiyatri modülünde öğrenmiştik, o zaman aklımda kalmış..

  11. aslında bunu unutmuştum…2.,3. bölümleri izledim süperrrrrrrrrr diyebilirim.şu 200 pounts beauty yeyide izledim.odaaaaaa süper bir filmmiş ama filmi 4e bölmüşler 3 ile 4. bölümü izleyemiyorum…yani yine ortaya bahsızlığım çıkıyor…;(

  12. İzleyebilmene çok sevindim gerçekten, arada bahtsızlıklar olsa da yavaş ama emin adımlarla gidiyorsun : ) 200 pounts beauty’de kızın ameliyattan sonraki hali ve herkesin ona bir dönüp bir daha bakmasına bayılmıştım ben, bir de ilk sokağa çıktığında çalan o şarkıya..

  13. aaaaayyyy…işte ortak noktalar:sana tamamiyle katılıyorum,özellikle yeni araba ile kaza yapması(ordaki karakterlerin kıza yani hannah a ilgisini)ve arkadaşının onu tanıyamamasını çok sevmiştim ama 2 bölümü seyredebiliyorum, diğer ikisi hala duruyor…

  14. Siteye üye oldun mu bilmiyorum ama olmadıysan diğer partları vermeyebilir, hadi bakalım bitir şu filmi artık..

  15. Blogunu tesadüf eseri buldum ama çok beğendim. Gördüğüm kadarıyla dizifilmede üyesin. Bende üyeyim (dawsonjoey). Sık kullanılarıma ekledim siteni. Normalde blogları pek sevmem ama senin tarzın çok doğal. Coffe Prince bitirdim bunu da izleyeceğim kesinlikle. Teşekkürler.

  16. @ La Fea

    Evet dizifilme “ofori” ismiyle üyeyim, bu arada blog için söylediğin güzel sözlere çok teşekkür ederim.Aslında bende normalde pek sevmem blogları; ne dediklerini pek anlayamıyorum, kafam karışıyor.Ben de başlarken canım nasıl isterse öyle bir şey yapayım dedim, bu çıktı ortaya.Pek de kasmamak gerekiyor belki de.Coffe Princee’i bitirmene çok sevindim; harika bir dizi, öyleki düşündükçe gülesim geliyor.Bu dizi ise biraz ağlamsık tadta gidiyor, ama işin hakkını vererek yapmışlar gerçekten..

  17. ımmmmmmm…demek arkadaş COFFE PRİNCE ‘İ izlemiş.La fea peki beğendinmi?izlediğinde ne düşündün?(meraklıyımdırda)

  18. Coffe Prince den sonra bunuda iki günde bitirdim uyumaksızın. Sıradaki Kore dizisi önerini bekliyorum :) Lütfen bu kadar acıklı bir şey olmasın. Yüreğim dayanmıyor. :(

  19. Külkedisi mesajını sonradan gördüm. Evet çok beğendim. Çok sevimli bir dizi. Günümü güzelleştirdi desem yeridir. Hele Gong Yoo’a BAYILDIM :)) adam oynamamış resmen yaşamış. Çok şeker:)

  20. @ La Fea

    Süpersin ne diyeyim; iki günde bitiriyorsun her şeyi.Aynen benim gibisin sende, ben de eğer bölümler elimdeyse dayanamıyorum; yemeden içmeden oturup izliyorum hepsini.Bir kaç önce bir diziden bahsetmiştim; “lovers” diye yazmıştım tanıtımını.Ben ona bak derim, kesinlikle harika bir şey.Sadece pek tanıtımını yapan olmamış, ama şiddetle öneririm, çok heyecanlı ve insana hüzün hissettirecek bir senaryoya sahip değil.Komedi, aksiyon, bolca romantizm barındırıyor içinde.Gerçi ben senin bana dizi/anime/manga/film önerilerini de beklerim, çok uyuşuyoruz..

    Görüşürüz.. : )

  21. Anime önerisi istersen henüz Rose Of Versailles ı izlemediysen izlemeni şiddetle tavsiye ederim. Coffe Prince de adı geçiyordu hatta. Saraydaki Mücevherden (Dea Jean Geum ya da Jewel in the Palace olarak geçer) bahsetmemişsin izlediğini tahmin ediyorum ama izlemediysen şiddetle öneririm. Ben şimdi Loversı izlemeye başlıyorum :)) İş yok güç yok :P ama fena sarıyor. Bir site vardı Az Tv diye oraya bakmıştım bir kaç ay evvel orada harika filmler vardı ama geçenlerde baktım ziyaretçilere kapamışlar siteyi üyelik içinde başka bir üyenin daveti gerekiyor :( Dizifilmde başlıkta soru sordum biliyorsan yanıtlar mısın?

  22. O animeyi çok duymuştum ama ne mangasını okuudm ne de kendisini izledim; artık bakarım bende.Saraydaki mücevheri izlemedim ama madem önerdin bir ara mutlaka bakarım.Ama öncelikle kafamda anime önerin var, onu başlarım gibi geliyor.Bu arada Az tv olayını bende duydum, senin gibi girmeye çalıştım ama başka bir üyenin sana bir kod vermesi gerekiyormuş galiba.Ben de giriş kapısında kaldım öyle; pek tanıdığım da yok ki kod alayım.Ama içeri girmek bu kadar sıkıysa bari içerdekilere değsin diyorum; zira çok meraklıyım o site için..

    Bu arada Lovers’ı izlemeye başlamana çok sevindim; o dizi için birileriyle konuşmam gerekiyor acilen, heyecanla bitirmeni bekliyorum : )

  23. ROV bütün zamanların en sevdiğim animesidir zaten animeler hakkında çok fazla bilgim yok. Yi San (Sarayın Rüzgarı) neden izlemiyorsun. Kral sakalla daha yakışıklı bence :) Orada da çok aşık bir adamı canlandırıyor ancak devlet meseleleri ile ilgili konuşmalar beni sıkıyor. Ben tabiiki dayanamayıp son bölümüne kadar izledim nette. Çok acıklı :(

  24. Bilmiyorum belki de tarihi bir konusu vardır diye ilgimi çekmiyor şu an, belki ilerde izlerim ve sonra “La Fea bana demişti keşke daha önce izleseymişim..” diye söylenirim.Aama ROV’a bakmayı düşünüyorum zaten bu akşam vakit bulursam başka bir animeden bahsedeceğim, artık biraz da anime takılalım değil mi..

  25. Lovers hakkında mı konuşuyorsun; öyleyse yorumu “lovers” başlığına taşıyorum.Ve evet kesinlikle katılıyorum; çok güzel kendisi, bayılmıştım o tatlı hallerine..

  26. aaaaaaaa 27 ne zaman olmuşşşş benimdi yazdıklarımla 28…

  27. La Fea sana candan katılıyorum bu blog harika… böyle bir blog için teşekkürler OFORİ..:)=);):>

  28. @ofori dizifilm.com a misa balığını açıp izlememe vesile olduğun için sana ne kadar teşekkür etsem az…
    Misanın özelliklede Moohyukun benim için ne kadar önemli olduğunu anlatmam mümkün değil…
    Benim için dizidende öte Misa… Farkında olmadan çok büyük bir iyilik yaptın bana… Çook teşekkürler …

    Bu arada blogun çok güzel, samimi, içten,G.Kore sineması için tavsiye arayan benim için ideal…Normalde blog okurken sıkılan ben yazılarını hiç sıkılmadan okuyorum. Bunun içinde teşekkürler :)

  29. @Zxc

    Misayı geçen yaz tatili kardeşim ve kuzenimle izlemiştik; o zaman nasıl ağlamıştık hala hatırlarım.Bu diziden sonra daha çok dizi izledim ama hiç biri bunun gibi etkileyemedi beni.Sanki ne iyisini en başta bulup izlemişiz gibi.Bu arada Misa benim dizi filmde ilk açtığım başlıktır, ondan önce hç başlık açmamıştım.Durup durup en güzeliyle başlamışım gibi..

    Ve blog için söylediklerine çok teşekkür ederim; bende pek blog okumam aslında; ama ilk defa başladım bu olaya, izlediklerimi yazayım dedim buralara kadar geldik, bakalım daha nereye kadar gidecek..Hem yardımcı olduysam ben çok mutlu olurum.. :)

  30. ben niye daha önce izlemedim b diziyi :( daha ilk bölümünü izledim ama diziye aşık oldum resmen, konusu, karakterleri, müzikleri harika
    hele başroldeki kıza (adını öğrenemedim daha ) bayıldım, konuşması, yürümesi :) “şarkıcıya niye telefon etmiyosun be güzelim, bak telefonun yanındaymış” diye düşündüm ilk başta ama o kadar kalbi kırılmış ki tanımadığı bi adamla bile yalnız kalmayı tercih etti, ah kıyamam sana, çok masum duruyo :)
    sokakta gerçek aşk yaşanırken rezidansta da sözleşmeli birliktelik yaşanıcak galiba, bakalım merakla izliycem diğer bölümleri :)

  31. BU dizide ki anne aynı zamanda Boys Over Flowers da Goo Joon Pyoo’nun cadı annesini canlandırıyor. Sende bir bak Ofori yanlış olmasın ;)

  32. @ ruzigar

    Bu diziyle ilk defa “izlenecek kore dizisi” arama çabalarımda karşılaşmıştım, konusunu okuduktan sonra hemen izlemeliyim modlarında kardeşimi ikna ettikten sonra bir gece vakti oturup izlemeye başlamıştık.Ama ilk bölüm, bir başkaydı gerçekten.Zaten bu dizilerin ilk bölümleri bana göre “film kıvamında” oluyor hep..Müzikleri demeyeceksin bana, insanı perişan bir ruh hali içine sokuyorlar.Ve görüntüler, sanki uzaktan resim çeker gibi; o kadar etkileyici ki..

    İlk bölümde; sokakta uyumaları, kızın onun Korece bildiğini öğrendiğinde mutlu oluşu, hala aklımdadır.Kolay kolay unutulacak bir dizi değil gerçekten; başlamana ok sevindim..

    @ la fea

    Evet şimdi baktım; filmografisinde o dizi de var.Senin bahsettiğin gibi bir cadı karakterine tam uyar gerçekten.

    http://wiki.d-addicts.com/Lee_Hye_Young_(1962)

  33. Resmine baktım da hoş ve sıcak bir elektriği olan bir kadın aslında. Oyunculuk böyle bir şey işte. Bir anda kendinden nefret ettirebiliyorsun. Bu da oyuncunun başarısıdır bence.

  34. Eun Chae boş ver güzelim sen o şarkıcı parçasını, beş para etmez o adam yaaa :( ona da zaten beş para etmeyen o kız yakışır canım üzülme senn :(, ağlamak istiyorum :( daha şimdiden beni sulu göz yaptı bu dizi

  35. @ la fea

    Katılıyorum ben de, bu gerçekten önemli bir iş ama daha önemlisi, başka bir rol de başka bir karakterde oynadığında eski karakterine dair hiçbir şey bulamamaktır. Senin dediğine göre sanırım bunu da başarıyor.

    @ ruzigar

    Kağıt mendilleri hazır et yanında bence:) Daha neler göreceksin, neler söyleneceksin :)

  36. ofori yeni bitiridim diziyi, sanırım uzun süre kendime gelemeyeceğim, müziklerini dinliyip durucam, ağlayıp durucam, nasıl bu kadar etkili bişey yapmayı başarmışlar anlamıyorum :( hiç iyi değilim ben :(

  37. @ ruzigar

    Ağlayan icon bulmak isterdim ama maalesef elde bu kadar imkan var ama ben senin duygularını anlıyorum.Zaten bu diziyi izlemeyen “çok ağladım, hüzünlendim” yorumlarını da pek iyi anlayamaz.Biz bu diziden sonra baya ara verdik Kore dizilerine, insanın kendini toparlaması çok güç oluyor gerçekten..Hayatımda izlediğim en güzel dizilerden birisiydi diyor insan bir süre sonra..

  38. evet ofori kesinlikle ara vericem ben de ,
    anca toplarım kendimi ben :(
    kesinlikle kült bu dizi, her şey o kadar yerli yerinde ki, ağlarken güldürdü bazı sahnelerinde, kore dizisi diyince aklıma goong’la coffee prince geliyodu, bu da katıldı onlara

  39. @ ruzigar

    İyiki koymuşsun bu linkleri buraya ruzigar; şimdi dolduruyorum, ödül izleyeceğim ikisinide.Animasyonun başına baktım şidmi; çok güzel yapmışlar gerçekten, birden tekrar o hüzünlü havaya giriverdim.Ne olursa olsun; aynı etkiyi veriyorlar, helal olsun diyorum..

    Ödül töreninde de sahneye çıkan diğer oyunculardan ne kadar farklı ve “sıcak” görünüyorlar; veya gönül sevince gözde öyle görüyor herhalde..Linkleri paylaştığın için tekrar çok saol; ilk defa izliyorum bunları..

  40. rica ederim ofori, asıl benim sana çooook teşekkür etmem lazım diziyi izlememe sebep olduğun için.
    hala etkisindeyim, ruh gibi geziyorum ortalarda, ben böyle dram izlememiştim, hatta ben ağlamazdım filmlere dizilere, sonuçta kurgu derdim ama bu öyle değil, bu başka, anlatamıyorum bir türlü, izlemeden ölmemek lazım.

    animasyonda Moo Hyuk öldükten sonraki olaylara da yer vermişler, anladığım kadarıyla bir sene sonra da Eun Chae mezarın yanına gidiyor :( off off ağlamaktan helak oldum.

  41. @ ruzigar

    Ben diziyi bitirdiğim zaman, bulaşıkları yıkamam gerekiyordu; ağlayacağım ama bizimkilerin yanında da ağlayamıyorum tabi; girdim mutfağa, kapattım kapıyı, başladım ağlamaya.Ama hem ağlıyorum, hem de neden ağlıyorum ben şimdi diye gülüyorum..Çok güzeldi gerçekten; animasyonu izlerken anılarım aklıma gelmeye başladı.Bakalım daha böyle güzel diziler çıkacak mı karşımıza..

  42. ya ben üç günde bitirdim diziyi bi arkadaşımın önerisiyle izlemeye başlamıştım(daha önce düşlerimin prensini izlediğim için bi sempatim vardı korelilere)yurtta kaldığım için okul biter bitmez atıyodum kendimi bilg labına başlıodum izlemeye saat 11 e kadar 14 ve 15. bölümde o kadar cok ağladım ki yurttakiler gerçekten birinin öldüğünü düşünmüşlerdi:D tabi beni bi türlü susturamadılar hıçkıra hıçkıra bi kaç saat ağladım diyebilirim gerçekten çok beğendim izleyin derim…

  43. @ smyy

    O günleri sakın hatırlatma bana, nasıl da ağlamıştık kardeşim ve kuzenlerimle..Zaten bu dizilerdir Kore film ve dizilerini takip etmeye zorlayan bizi.Bundan o kadar doyum almıştık ki, bir daha o semaları terk etmek ,mümkün olmadı.Senin halin daha güzel tabi, kısıtlı yurt ortamlarında bitirmişsin diziyi, helal olsun diyorum..Bu diziyi izleyip de “ağlamadım” diyeni daha görmedim, zaten varsa bile bu dirayeti saygıyla selamlamak lazım..

  44. bu dızı yok mu ,ınsanda damlayacak gozyası bırakmıyor,bu ne sevgı ah bu ne ıstırap…..!!!so ji sub;bu zatı muhterem;ınsana boyle bır ınsan olabılır mı dedırtıyor…ben bu dızıyı 3 kere bastan sona ızledım ve her seferınde kovalar dolusu ağladımm..ve cok ılgınc ,o kadar etkıledı kı benı;gunlerce; umarım obur dunyada kavusmuslardır dıye etrafta dolandım durdum..bı ınsan bu kadar mı bahtsız olur yahu;ne kadar da yakısıorlardı bırbırıne;soo jı sub ‘ın yeğenıyle ılıskısıne varıncaya değin benı cok etkıledı bu drama…o ne guzel bır aıleydı ..kımbap yapmaları hele hep berabeerce…ılk ızledığım de donmus kalmıstımm ben fınalde ;muzıklerı desen guzel otesı;ben dınlemeye cesaret edemıyorum valla;o denlı etkılı…bu adamlar bu ısı cok ıyı bılıyor hakıkaten…
    bu arada cain and abel ‘ı uzun sure dır ızlemek ıstıyorum;butun yorumları okuodum; bıcok resmını kaydettım pc me;fakat soo jı sub; o kadar aklıma bu roluyle kazınmıs kı;onu sımdı baska bı rolde nasıl gorucem bılmırouum…bu arada bılmıorum atladım mı ama;DAISY ve A MOMENT to REMEMBER fılmlerının yorumalarına rastlamadım blogunda;cok yuksek ıhtımal ızlemıssındır onları;yazarsan senın kalemınden zevkle okurum…..;:)

  45. arkadaşlar ben bu konuda sizden daha şanslıymılım arkadaşım bunu bana dvd şeklide vermişti izlemeye bi başladım iki günde bitirdim ama nasıl ağladığımı üzüldüğümü sokağa çıktığımda bile hüzünlü oluşumu size anlatamam…süpeerdii kore dizilerinin fanatiği oldum şimdi…
    size önerebileceklerim: düşlerimin prensi (orjinalini izleyin süper trt en güzel yerlerini kesmiş :()
    saraydaki mücevher
    the devil
    ölümüne aşk
    my girl (idare eder)
    ve izliyorum sürekli yeni dizi ve filmler buluyorum harika dizi ve film yapıyorlar :)

  46. @ pınarcık

    Bana o günlerimi hatırlatma sakın; nasıl izlerdik, nasıl ağlardık.O zamandan bu zamana daha böyle bir dizi izleyebilmiş değilim.Bazen hak vermeden edemiyorum; en güzellerini biz en başta izleyip bitirmişiz.Belki de bu sebepten diğerleri o kadar cazip gelmiyor artık gözümüze..

  47. ya evet bende ilk olarak duslrimin prensini izlemistim ve cok agladım bittigi icin….:(konusu zaten derinden etkiledi beni uzun bi sure etkısiden cıkamadım…bu dizide cok guzele benziyo en yakın zamanda bunuda ızlicem ınsallah…..:.DDDDD

  48. ben izledim bu diziyi çünkü so jiye aşığım ama
    duygusalsanız veya balık burcuysanız izlemeyin derim
    her bölümde en az 1 kez ağlıosunuz cünkü :(:(:(
    muhteşem bi dizi aşkta üzüo ama aşktan daha fazlası war bu dizide :(:(:(:(

  49. @ birsen

    Bu dizide ağlamayan yok zaten, varsa da gerçekten inanmam.Hadi ortada göz yaşı olmasa bile insanın içi ezilir, uzun bir iç çekiş mutlaka gelir.Ne diziydi gerçekten, ezdi geçti bizi zamanında..

  50. çok methini duydum izledim
    sonuç: So Ji diye bi insan evladı varmış bu dünyada xD

  51. @ mavi

    Hehehe..Böyle diziler olsun hayatımıza iyi kötü bir renk gelsin işte.So Ji Sub bir bakış atar, hem milleti kendine hayran bırakır, hem de korkudan titretir..

    Keşke böyle diziler daha çok olsa; gerçi vardır da bu diziden sonra insan dram izlemeye de korkar hale geldi..

  52. Bilmiyorum ya
    ben mazoşistim sanırım
    böyle sevgileri izleyip acı çekiyorum
    tüm yaptığım bu (=

  53. öncelikle eline sağlık blogun süper:) aslında bayadır takip ediyorum ama kısmet bugüneymiş. coffee prince izledikten sonra bulmuştum blogunu (o yazını da çok beğendim bu arada).arada sırada izleyecek bir şeyler bulamadığımıda açıp fikir ediniyorum, bu açıdan vatana millete hayırı bir iş yapıyorsun=)

    misa için yorumunu yeni gördüm ve artık yazmak istedim zira benim de vazgeçilmezlerim arasındadır ve dediğine sonuna kadar katılıyorum, bu diziyi izlememek hata!! bu ve bunun kore yapımlarını önüme gelene zorla izletmeye çalışıyorum ben de nacizane:) ama misa o kadar ayrı ki… bu diziyi izlerken vücudum resmen acaip tepkiler vermeye başladı, kahrolarak izledim. hatta izledikten sonra bugüne kadar izlediğim en dokunaklı aşk öyküsü (filmler de dahil buna) olduğuna karar verdim. ben mi abartıyorum diyordum ama benim gibi düşünenleri görünce bu dizinin her türlü övgüyü hak ettiğini anladım. sözler, bakışlar o kadar vurucu ki! neyse ben kaptırdım gidiyorum,bu vesileyle bu yazıyı okuyup hala izlemeyen varsa hiç beklemeden başlayın derim=)

  54. @ sjs

    Coffe Princee sevdasına başladık zaten bu yollara; tabi ondan önce bir Misa vardı ki, hala aklımdadır her bir sahnesi..Kardeşimden gizli izlerdim -sonra nedne beni beklemiyorsun diyerek küserdi hanım-.Tekrar izleyeceğimiz zaman bunları izlediğimi çaktırmamak için kırk takla atardım.Ama işte merak, ne olacak bu çocuğun hali, ne yapacak yine deli deli..

    Milleti Misa ile kore dizileriyle tanıştırmak çok akıllıca; ama işte bir tek dezavantajı oluyor.Bu kadar güzel bir şeyi izledikten sonra diğeleri o kadar cazip veya ne bileyim yeterli gelmiyor.Bende hala o duygu var; artık diziler pek kesmiyor.Daha büyük beklenti içinde oluyoruz, ama başlangıcı en güzeliyle açmak, o duyguları, hüznü ve de sevinci yaşamak gibisi yok..

    Blogu takip etmene çok sevindim, arada sesini duymak, yazdıklarını okumak çok zevkli; her zaman burada olman dileğiyle diyelim ..

  55. haklısın misadan sonra hiç bir şey eskisi gibi olmadı:p şaka bir yana, o zamana kadar haftada bir kaç diziye acımayıp izleyen ben, misadan sonra ancak 2 dizi bitirebildim (cain and abel, capital scandal). hatta aynı yönetmenin bir başka dizisini izlemeye çalışsam da sarmadı (a love to kill) yani ben de dizilerden soğudum şu aralar daha çok anime-manga ile ilgilenmekteyim. (sen de öylesin sanırım) aslında okuyacak, izleyecek o kadar şey var ki bazen uyumak, işe gitmek vakit kaybı gibi geliyor=)
    neyse ben buralardayım, daimi takipçiniz :) görüşmek üzere..

  56. @ sjs

    Aynen; keşke hiç işe gitmesek değil mi ; ( tavuk kendini buğday ambarında bulmuş misali)..Hatta onun yerine işimizi bir şeyler izlemek, okumak olsa; ne bileyim bu izlediklerimiz hakkında yazılar yazsak ve oturduğumuz yerden hiç kimseyle uğraşmadan para kazansak..Hayal kurmak bedava tabi, bende bunu sonuna kadar sömürüyorum.

    Sen yine ggüzel dizi bitirebiliyorsun; yaa ben başlıyorum devamı gelmiyor bir türlü; kendimi bu konuda ciddi manada sarsmak istiyorum ama nafile, bünye istemiyor..Bizde en iyilerle başlayınca bu sonuçla karşılaşıyoruz maalesef..

  57. bayadır merak ediyordum izlemeyi çok istiyordum sonunda bu hafta dvd olarak yaptırıp izledim ve az önce bitti… gözlerimi açamıyorum ağlamaktan şiştiler çünkü :( bi dizi bu kadar mı güzel olur ya keske daha önce izleseymişim .. şimdi yazarken bile ağlayacak gibi oluyorum… hele eun che nin sondaki sözleri … gelde ağlama yaa sinir oldum. artık bi hafta psikopat gibi dolaşırım :((

  58. @ ahsen

    Bunları DVD olarak yapan yerlerde mi var; varsa ne güzel bir imkandır bu böyle, valla kıskandım..Bende son bölümde tutamamıştım kendimi; çok insafsız bu yazarlar, oynayanlar.Tamam insan izlediği şeyin “dram” olacağını bile bile başlıyor seyretmeye ama bir yerden sonra ipler kopuyor, gözler şişmeye, burunlar çekilmeye başlıyor..

    Adamın bütün hayatı dram; annesi, kardeşi, yeğeni, bunu terk eden eski sevgilisi, şimdi sevdiği kadın; üvey kardeşi..Liste uzayıp gidiyor işte; dram mıknatısı gibi..

  59. bu dizi hakkında aslında bir çok yerde aynı yorumlar yapılmış arkadaşımın bloğunda da aynı şeyler yazıyodu göz yaşım sell oldu kesinlikle izleyin falan demişti şimdi sizde böyle şeyler söyleyince açıkçası hem heyecanlandım hemde biraz ürktüm zaten bu aralar çok fazla dram izlediğim için psikolojim bozulmuş durumda en ufak bişeyde gözlerim doluyo şimdi bide bu diziyi izlersem herhalde aylarca kendime gelemeyebilirim…bu diziyi indirebileceğim bir site varsa eğer yazarsan çok sevinirim…bu arada blogun çok güzel fırsat buldukça takip ediyorum grşmek üzre…

  60. @ rey

    Bütün bu tehlikeleri göze alarak izlemek istiyorsan, o zaman mendillerini hazırla derim arkadaşım..Çokca sinirleniyorsun ama sonlara doğru baya da bir ağlıyorsun..Sırf insanı kederlendirmek için ahzırlanmış bir dizi bence.Blogu beğenmene çok sevindim gerçekten, her zaman beklerim, arada laf atıp kaç :D

  61. çokk güzel bii diziii izlerken ağlamamak mümkün değilll kore dizilerinin hepsiii çok güzel oluyoo artık türk dizi ve film izlemek istemiorumm ayrıcaa müziğidee çok güzelll

  62. Ben tam bir kore dizileri hastasıyım ilk izlemeye basladığımda dizilerini komikler denk gelmişti. cok hoşuma gitti bu diziyi izlemeye başladığımda acıkcası yorumlarını okumamıştım. sadece dram oldugunu biliyorum .dizi ilk bölümden itibaren sizi dizinin icine sürüklüyor acıkcası olanları izliyormuş gibi oldum ben kendi acımdan her bölümde ağladım ve son bölüm benim bittigim andı. resmen ağlaya ağlaya bitap düştüm ve baya bi etkisinden kurtulamadım o zaman bu zamandır kore dizileri izlemeye devam ediyorum ama romantik komediyi tercih ediyorum dram izlemiyorum:D

  63. bu dizi benim izlediğim ilk kore dizisi… daha sonra kore dizilerine merak sardım. 6-7 tane izledim o kadar güzle ki hepsimi güzel olur. okadar saf ve temizler ki. aşkı o kadar güzel anlatıp o duyguyu o kadar güzel hissettiriyorlar ki. ı am sorry benim ilk göz ağrım en güzelleri ama diğerlerininde kendilerince hep bi güzellikleri var. size tavsiyem izleyin bulabildiklerinizi. burada yorum yapalım ve herkes izlesin..

  64. Bir gün hiç uyumadan ve toplam 2 günde bitirğim bu dizi beni de bitirdi. Ağlamaktan piskolojim bozuldu. aslında uzakdoğu dizilerine pek merakım yok ben yorumlara çok dikkat ederim new york times gazetesinde tüm zamanların en romantik filmi liste başı olan aşk zamanı filmini izlemiştim yalnızca ve bu dizi gerçekten çok güzeldi. internette izlediğim bir klip annem gibi şarkısına uyarlanmış bi filmi ararken bu diziyi buldum adının ı sorry ı love you olduğu yazıyordu ama değilmiş olsun hiç fena olmadı. şimdi izlediim o klipteki film yada dizi her ne ise onu arıyorum yardımcı olabilirmisiniz..??? seni çok seviyorum işte gerçek aşk bu olsa gerek…. adı altıda geçiyor bu klip annem gibi şarkısına çekilmiş…(az öncede bu filmi ararken yalnışlıkla burası yerine başka bir yere yorum göndermişim anlayın artık int den pek anlamıyorum da.)

  65. abi bu dizinin şimdi aynısı türkçeye göre uyarlanmış,adıda BİR AŞK HİKAYESİ…sahneler,konu herşey ama herşey aynı yaa acaba hangisini izlesem

  66. Aaa ilk defa haberim oldu.Valla ben bir defa izledim ağzımın payını aldım, bir daha ne orjinali ne de türk versiyonunu izlerim.Bu çapta bir dramı insan bir defa kaldırır.

  67. Bir Aşk Hikayesi dizisini izlerken youtube da tekrarını izleyeyim dedim.Video yorumlarından I sorry I love you adlı Kore dizisinden esinlendiği söylenince ilk defa bir kore dizisi nasılmış diye izledim..İzlemez olaydım,Mooohuk mu nedir, onun Song Eun Chae ile olan sahnelerini 1 hafta boyunca izledim..Tr alt yazı olduğunda korece konuşmaları hafıza ma kazındı.Mesela Eun Chae nin ”Ayu(Hayır)” demesi o kadar hoşuma gidiyordu ki,tabii Mo Hooyok un zavallı görünümü beni gözyaşlarıma boğdu.Velhasıl çok begendim her gün izlemekten sıkılmayacağımız bir dizi..Şiddetle tavsiye ediyorum..

Bir Cevap Yazın

